اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیش‌بینی بودجه 25 هزار میلیارد تومانی برای رتبه‌بندی معلمان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از پیش‌بینی بودجه ۲۵هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: این بودجه توسط دولت پیشنهاد شده است.

پیش‌بینی بودجه 25 هزار میلیارد تومانی برای رتبه‌بندی معلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موضوع استخدام معلمان حق‌التدریس که اغلب سابقه بالایی هم در همکاری با آموزش و پرورش دارند از مدت‌ها پیش مطرح و راه‌کارهایی هم برای حل آن پیش‌بینی شده است که تصویب بودجه برای این استخدام از جمله آن است.

در این رابطه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اسامی این معلمان تا روز یکشنبه (امروز) به سازمان اداری استخدامی تحویل داده می‌شود، افزود: پس از گرفتن کد کارمندی احکام استخدامی این معلمان صادر خواهد شد.

در این رابطه مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از پیش‌بینی بودجه ۲۵هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان در بودجه سال آینده خبر داد و اظهار کرد: این بودجه توسط دولت پیشنهاد شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس بودجه پیش‌بینی شده برای رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ را ۱۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بودجه در راستای تسویه بدهی دولت به معلمان تصویب شده است.

انتهای پیام/73004/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول