اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بودجه ۶۲۰ میلیاردی شهرداری قیدار تقدیم شورا شد/افزایش ۱۰۶ درصدی بودجه

شهردار قیدار در جلسه صحن شورای اسلامی شهر قیدار بودجه ۶۲۰ میلیارد ریالی سال آینده شهرداری را تقدیم شورا کرد؛ تا پس از بررسی و تصویب، ملاک عمل شهرداری در سال آینده قرار گیرد.

بودجه ۶۲۰ میلیاردی شهرداری قیدار تقدیم شورا شد/افزایش ۱۰۶ درصدی بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدمصطفی موسوی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قیدار اظهار کرد: بودجه سال آینده با رشد ۱۰۶ درصدی و با رویکرد توسعه متوازن و توزیع عادلانه تدوین و برای بررسی و تصویب تقدیم شورا شد.

شهردار شهر قیدار با اشاره به رشد چشمگیر رقم بودجه سال آینده شهرداری قیدار عنوان کرد: با افزایش ۱۰۶ درصدی بودجه برای سال آینده، ۵۱ درصد بودجه پیشنهادی عمرانی و ۴۹ درصد جاری است که نشان از پویایی بودجه در حوزه مالی است.

موسوی تصریح کرد: بودجه سال آینده شهرداری پس از بررسی کارشناسی و تنظیم در همه بخش‌های مدیریت شهری منابعی در نظر گرفته شده است.

شهردار قیدار افزود: تکمیل پروژه‌های ناتمام و اولویت‌بندی پروژه‌های جدید در همه نقاط شهری به ویژه مناطق کم برخوردار از ویژگی‌های این بودجه است.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص سال آینده شهرداری تصریح کرد: احداث بوستان جدید و‌ پارک‌های نواری، بهسازی فضاهای سبز موجود، اجرای برنامه‌های زیباسازی و توجه به امور فرهنگی، از مهم‌ترین محورهای کاری شهرداری قیدار در سال آینده محسوب می‌شود.

موسوی ادامه داد: با مشارکت مردم و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر قیدار امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها در سال‌ آینده شاهد تغییرات چشمگیر در شهر قیدار باشیم.

شهردار شهر قیدار تغییر در چهره شهر قیدار را از دغدغه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: با تلاش مستمر همکاران شهرداری برای تحقق بودجه پیش‌بینی شده از محل درآمدهای کوششی، امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب و اعتماد همشهریان را به شهرداری و شورای شهر بازگردانیم.

گفتنی است، شورای اسلامی شهر یک ماه فرصت بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری قیدار را خواهد داشت و پس از تصویب ملاک عمل شهرداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول