اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه می‌کنند/ ۲۰ درصد مبتلایان کودکان هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی به مراکز درمانی خوزستان در یک روز خبر داد.

روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه می‌کنند/ ۲۰ درصد مبتلایان کودکان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد حسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو روز گذشته مراجعه روزانه بیماران به مراکز درمانی استان حدود دو هزار و ۵۰۰ بیمار بود که این رقم در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار مورد بیشتر شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ درصد بیماران کرونایی را کودکان تشکیل می‌دهند، افزود: در این شرایط افراد دارای علائم حتی علائم خفیف خود را قرنطینه کرده و از تردد خودداری کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است که از مردم انتظار داریم هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: ممکن است از هر نوع واکسنی، مقدارهای متفاوتی در مراکز واکسیناسیون باشد اما در خوزستان تعداد و موجودی واکسن‌ها به تعداد مراجعه‌کنندگان موجود است.

محمدحسین سرمست تصریح کرد: تزریق نوع دز سوم واکسن وابسته به دو دز اول و دوم نیست و افراد می‌توانند در دز سوم نوع واکسن خود را تغییر دهند.

وی بیان کرد: در این شرایط از افراد سالم هم انتظار می‌رود که فقط در صورت اضطرار از منزل خارج شوند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول