اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مراجعه روزانه 200 بیمار کرونایی به بیمارستان رازی/ زنگ خطر موج جدید کرونا در اهواز

رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: در حال حاضر مراجعه به بیمارستان رازی اهواز افزایش چشمگیری داشته است و روزی 200 بیمار کرونایی به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

مراجعه روزانه 200 بیمار کرونایی به بیمارستان رازی/ زنگ خطر موج جدید کرونا در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ماندانا قنواتی رییس بیمارستان رازی اهواز اظهار کرد: در هفته گذشته شاهد مراجعه 40 بیمار کرونایی به بیمارستان رازی بودیم اما در حال حاضر این آمار با افزایش چشمگیر به بیش از ۲۰۰ بیمار در روز افزایش یافته است.  

 وی با بیان اینکه روند بستری  بیماران مبتلا به کرونا نیز رو به  افزایش است، گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای گذار از شرایط کنونی ضروری است و انتظار داریم که مردم عادی انگاری را کنار بگذارند.

قنواتی یادآور شد: در پیک جدید بر خلاف پنج پیک گذشته، افزایش مراجعه کنندگان به صورت ناگهانی اتفاق افتاده است و  هم‌اکنون این بیماران در بخش‌های اورژانس و بستری در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: با توجه به افزایش بیماران کرونایی، برخی از بخش‌های عادی و ویژه این بیمارستان که مختص بیماران غیرکرونایی بود نیز در اختیار بیماران کووید19 قرار گرفته است و این پروسه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به گروه‌های در معرض خطر بیماری کووید19 اضافه کرد: زنان باردار و افرادی که سابقه بیماری زمینه‌ای همچون نارسایی کلیوی، دیالیز، دیابت، نارسایی قلبی و نقص سیستم ایمنی دارند در معرض خطر زیادی هستند.

قنواتی ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم گفت: استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون باید بیش از گذشته جدی گرفته شود چرا که استفاده از ماسک سدی در برابر شیوع و انتشار بیماری است.

وی گفت: در شرایط کنونی افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند، حتی در صورت منفی بودن جواب تست کرونا باید حتما ضمن رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و خود را قرنطینه کنند.  

رییس بیمارستان رازی گفت: افرادی که واکسیناسیون خود را به صورت کامل دریافت نکرده اند هر چه سریعتر به پایگاه‌های بهداشتی مراجعه کرده و واکسن دُز دوم و سوم خود را تزریق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۵شهرستان خوزستان هم‌اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول