اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان/ آموزش مدارس غیرحضوری شد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح استان خبر داد و گفت: فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان/ آموزش مدارس غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی‌الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا، امروزدر نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرها استان براساس رنگ‌بندی کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و در کلیه سطوح دانشگاه‌ها(به استثنا دوره تکمیلی) به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: مردم رعایت‌پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام نمایند.

وی با تاکید بر این که مراکز واکسیناسیون آماده ارایه خدمات هستند، بیان کرد: از کسانی که جزو واکسن تاخیری به شمار می‌روند درخواست می‌کنیم هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و دز دوم خود را بزنند.

حیاتی ادامه داد: از کلیه صنوف و فعالیت‌های که با مردم سرکار دارند تقاضا داریم به وظایف خود براساس طرح اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی عمل کنند و هر گونه تخطی از آن‌ها تخلف محسوب میشود که برابر با مقررات با صنوف متخلف برخورد می‌شود.

وی یاداور شد: رستوران‌های ارایه دهنده خدمات باید حتما دو دز واکسن خود را دریافت کرده باشند، تالارها براساس رنگ بندی کرونا و ظرفیت مشخص شده فعالیت داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: کارکنان ادارات باید دو دز واکسن خود را دریافت کرده باشند در غیر این صورت حق حضور در محل کار را ندارند و براساس تخلفات اداری با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول