اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آخرین وضعیت تردد در محورهای برفی و بارانی اصفهان/ تردد با زنجیرچرخ الزامی است

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه تمام محورهای منتهی به استان اصفهان باز است، آخرین وضعیت محورهای منتهی به استان اصفهان را تشریح کرد.

آخرین وضعیت تردد در محورهای برفی و بارانی اصفهان/ تردد با زنجیرچرخ الزامی است

مریم تاکی، رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اشاره به وضعیت محورهای استان اصفهان با توجه به بارش باران و برف اظهار داشت: شب گذشته بارش‌های بسیاری خوبی را محدوده شهرستان‌های سمت جنوب و جنوب غرب استان داشتیم.

وی افزود: در حال حاضر بارش برف در محورهای سمیرم- یاسوج، سمیرم- شهرضا، شهرضا-آباده، مبارکه-بروجن، زرین‌شهر-شهرکرد، آزادراه کنارگذر غربی، کمربندی نجف‌آباد- خمینی‌شهر، نجف‌آباد-فولادشهر، داران- الیگودرز، گلپایگان-خمین، خوانسار-دامنه، اصفهان-دلیجان، اصفهان-اردستان، آزادراه کنارگذر شرق و فریدونشهر- پشت‌کوه گزارش شده است.

تاکی با اشاره به اینکه در محورهای شهرستان‌های شرق استان خور و نائین بارش باران را داریم، گفت: معضلی که شب گذشته با آن روبه رو بودیم این بود که بیشتر هم‌استانی‌ها زنجیر چرخ همراه نداشتند و در مناطق کوهستانی تردد داشتند و مشکلاتی را برای تردد خود و عملیات راهداری راهداران ایجاد کردند.


همراه داشتن زنجیرچرخ از الزامات تردد در زمستان است

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: همراه داشتن زنجیرچرخ از الزامات تردد در زمستان است و رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی را دارند، حتماً زنجیرچرخ همراه داشته باشند و توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر از سلامت سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه تمام محورهای منتهی به استان اصفهان باز است، خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست داریم با راهداران و پلیس راه برای داشتن یک رانندگی ایمن همکاری کنند و حتما در مناطق کوهستانی زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

تاکی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا عصر امروز بارش‌ها همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: محورهایی که ممکن است همراه با بارش باران و وزش باد همراه باشد به صورت مقطعی امکان ایجاد محدودیت تردد وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه از رانندگانی که در این محورها در حال تردد هستند، درخواست می‌کنیم جوانب ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کنند، بیان کرد: رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی مانند زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی همراه داشته باشند.

 

نیروهای راهداری در تمام محورهای استان در حالت آماده‌باش هستند

تاکی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری در تمام محورهای استان در حالت آماده‌باش هستند، اضافه کرد: راهداران در راهدارخانه‌ها و محور تمام شهرستان‌هایی که بارش در آن‌ها جریان دارد یا پیش‌بینی بارش در آن‌ها شده است، حضور دارند و رانندگان پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بارش انتظار می‌رود رانندگان احتیاط بیشتری موقع تردد داشته باشند، چون احتمال لغزندگی با توجه به شرایط بارندگی در همه محورها وجود دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول