اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس| از تصادف خونین در گلوگاه تا دستگیری شکارچی گراز در میاندورود

جانشین انتظامی مازندران از برخورد یک دستگاه کامیونت با نیسان با ۲ کشته و ۳ مجروح در شهرستان گلوگاه خبر داد.

بسته خبری پلیس| از تصادف خونین در گلوگاه تا دستگیری شکارچی گراز در میاندورود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو در عبور خورشیدکلا شهرستان گلوگاه، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه کامیونت ایسوزو با خودروی نیسان برخورد که هر دو راننده به علت بالا بودن شدت جراحات وارده قبل از رسیدن عوامل اورژانس فوت و سرنشینان آن نیز مجروح شدند

جانشین انتظامی مازندران با بیان اینکه مجروحان به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس در دست بررسی است.

حسینی در پایان از رانندگان درخواست کرد در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

*دستگیری شکارچی گراز وحشی در میاندورود 

مجید باقری فرمانده انتظامی میاندورود، از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف لاشه ۲ قلاده گراز وحشی در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان میاندورود در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک شکارچی غیرمجاز اقدام به شکار گراز نمود و قصد انتقال آن را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حضور و کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو سواری که قصد انتقال لاشه گراز را داشت، شدند.

فرمانده انتظامی میاندورود تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو موفق به کشف لاشه ۲ قلاده گراز وحشی شدند که در این خصوص شکارچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیرقانونی و صدمه به محیط زیست می کنند با جدیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا به جهت حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*گشت‌های شبانه پلیس ساری در پاک‌سازی مناطق آلوده

عبدالله حسن‌زاده فرمانده انتظامی ساری نیز  از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و گشت‌های شبانه پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز به‌منظور برخورد با سارقان در آن شهرستان خبر داد و گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح موفق به دستگیری ۲۶ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت، ۱۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۱۵ نفر متهم تحت تعقیب شدند که این افراد به همراه اموال مکشوفه تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ساری با اشاره سایر دستاوردهای این طرح بیان کرد: در اجرای این طرح، تعداد ۱۶ خودرو و ۴موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

حسن‌زاده از همکاری، مشارکت و همدلی صمیمانه مردم و مسؤولان در برقراری نظم و امنیت تقدیر از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول