اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس مازندران| از کشف میلیاردی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در میاندورود تا توقیف خودروی حامل ۱۵ کیلو مواد افیونی در آمل

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۸۳ دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان میاندورود خبر داد.

بسته خبری پلیس مازندران| از کشف میلیاردی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در میاندورود تا توقیف خودروی حامل ۱۵ کیلو مواد افیونی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۸۳ دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: در اجرای طرح سراسرس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای طرح مقابله و برخورد با تولید‌کنندگان غیرمجاز ارز دیجبتال در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک واحد نیروگاهی تولید برق خصوصی در امر تولید ارز دیجیتال، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل مورد نظر، مزرعه تولید ارز دیجیتال شامل مقادیر زیادی تجهیزات و ۸۳ دستگاه بیت کوین نصب شده روی قفسه‌ها به همراه دستگاه‌های سوئیچ و کلیه لوازم و تجهیزات آن کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات ۸ میلیارد ریال برآورد شده و در این ارتباط متهمان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

* کشف ۲۵۲ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در مازندران

همچنین سرهنگ سیدمحسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف ۲۵۲ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق توسط ماموران کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی طی ماه گذشته خبر داد و گفت: راستای برخورد با سارقان حرفه‌ای و پیشگیری از سرقت کابل و تجهیزات برق، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه تا کنون ماموران انتظامی استان با تلاش‌های شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های پیشگیرانه ۷۷ سارق سیم برق را دستگیر کردند، افزود: ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در این ارتباط ۲۵۲ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق را کشف کردند.

جعفری در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌ها از سارقان دستگیر شده ۹ هزار و ۸۱ متر سیم برق و برخی لوازم و ابزار آلات سرقت را کشف کردند.

*کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ عبدالله حسن‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف یک کامیون و کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران بخش انتظامی فرح آباد در مسیر حوزه استحفاظی به یک کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران بخش انتظامی فرح آباد خودروی کامیون را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ تن چوب را که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان ساری برداشت شده بود، کشف کردند.

حسن زاده خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی راننده خودرو را به‌عنوان قاچاقچی چوب دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری همچنین گفت: ماموران محصولات قاچاق کشف شده را با تشکیل پرونده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل دادند، قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست‌محیطی زیادی را در پی دارد، شهروندان در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*توقیف موتورسنگین در جویبار 

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف موتورسیکلت هوندا هزار سی‌سی ۲ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ، موتورسیکلت مورد نظر را حین تردد در یکی از مسیرهاشناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی موتورسیکلت مورد نظر را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی، شناسایی و مالکیت بود را توقیف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.

جعفری ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف ۴ تن چوب قاچاق در کلاردشت

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق از یک خودروی نیسان خبر داد و بیان کرد: ماموران گشت پلیس آگاهی حین اجرای ماموریت به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب در یکی از محورهای روستایی این شهرسنتان مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۴ تن چوب جنگلی قاچاق که به‌صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود،را کشف کردند.

دیلمی تصریح کرد: ماموران انتظامی راننده خودرو را به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل دادند.

*افتتاح شعبه دوم مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در تنکابن 

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن نیز از راه‌اندازی شعبه دوم مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: همزمان با ایام سوگواری مراسم آقا اباعبدالله الحسین (ع) در ۳۱ مرداد ماه فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن، دفتر دوم مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک دراین شهرستان راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: این مراسم در راستاط ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان با حضور فرماندار، معاون سیاسی و فرمانده سپاه شهرستان تنکابن راه‌اندازی و شروع به فعالیت کرد.

شعبانی ادامه داد  با توجه به نارضایتی مردم در خصوص صف‌های طولانی با توجه به وضعیت کرونایی و طولانی شدن وقت رسیدگی شعبه دوم این مرکز افتتاح و موجب رضایت شهروندان و مسوولان محلی و شهرستانی قرار گرفت.
 
*توقیف خودروی حامل ۱۵ کیلو مواد افیونی در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از توقیف خودروی پژو پارس حامل ۱۵ کیلو تریاک خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با تلاش بی‌وقفه خودروی پژو پارس حامل تریاک را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

وی از کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از پژو پارس توقیفی خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی یک قاچاقچی مواد افیونی را در این اقدام دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

رضوانی در خاتمه از برخورد قاطعانه پلیس با مجرمان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش فارس؛ سرهنگ مرتضی میرزایی طی صدور پیامی روز پزشک را به جامعه سخت‌کوش پزشکی به‌خصوص در این روزهای بحرانی مقابله با کرونا تبریک گفت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج
 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول