اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس مازندران؛ از دستگیری زوج افیونی تا کشف ۳۸ فقره سرقت

فرماندهان انتظامی شهرستان بهشهر و محمودآباد از دستگیری زوج افیونی و کشف ۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و کشف ۳۸ فقره سرقت خبر دادند.

بسته خبری پلیس مازندران؛ از دستگیری زوج افیونی تا کشف ۳۸ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران،سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو سوداگر مرگ، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، در عملیاتی ضربتی دو متهم را که زن و شوهر بودند شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

عنایتی گنجی با اشاره به کشف ۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از متهمان دستگیر شده، افزود : ماموران انتظامی این زوج افیونی را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: مقابله با این پدیده شوم نیازمند همکاری‌های همه‌جانبه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، بنابراین شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، خبر خود را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۳۸ فقره سرقت در محمودآباد 

در ادامه سرهنگ محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۳۸ فقره سرقت و نیم کیلوگرم تریاک در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور خبر داد و یادآور شد: به‌منظور برقراری نظم و امنیت و عمومی طرح ارتقای امنیت محله محور در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد پس از تلاش بی‌وقفه ۳ سارق سابقه‌دار و ۶ معتاد متجاهر را شناسایی و در اقدامی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

حسین‌زاده از اعتراف متهمان به ۳۸ فقره سرقت در بازجویی‌ها خبر داد و بیان کرد: ماموران در ادامه این طرح، در بازرسی از منرل یک قاچاقچی مواد مخدر نیم کیلو گرم تریاک را نیز کشف کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت‌طلب موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول