اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دشمن به دنبال بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و القای ناکارآمدی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: دشمن به دنبال بزرگ‌نمایی ضعف‌ها در کشورمان و القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی است و باید در این میدان روشنگری کرد.

دشمن به دنبال بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و القای ناکارآمدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در نهمین دوره خط امام(ره) استانی که به میزبانی دانشگاه هرمزگان در حال برگزاری است، عنوان کرد: امروزه بحث جبهه مقاومت مسئله مهم جهان است و در این مسیر دشمن در پی القای مطرح شدن خود و تضعیف جهان است.

وی با بیان این که در این راستا بخشی از عملکرد دشمن متمرکز بر تبدیل نقاط ضعف خود به مثبت، بزرگنمایی نقاط مثبت خود و تضعیف نقاط مثبت سایر کشورها است، خاطرنشان کرد: شواهد این سبک از عملکرد دشمن نیز در طول تاریخ گویای این شکل و شیوه برای سست‌کردن پایه‌های محوری ملت‌ها و القای ضعف به آنها است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: دشمنان مستکبر با این عملکردها در پی حصول دو نتیجه هستند. آنها ابتدا تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی را در مسیر پیشرفت و رسیدن به سرمنزل مقصود است، متوقف کنند و همچنین مترصد فرصتی برای نابودی انقلاب ما هستند و این شیوه را در قبال دیگر ملل آزادی‌خواه جهان نیز بکار گرفته‌اند.

حجت الاسلام پولادی ادامه داد: بسیج دانشجویی در راه خنثی سازی اینگونه نقشه‌های شوم دشمنان، جهاد تبیین را که اخیر مقام معظم رهبری مطرح فرمودند باید در پیش گیرد.

وی گفت: نکته قابل توجه این است که علاوه بر روشن سازی راه خود، نشان دادن مسیر درست به سایرین از وظایف دانشجویان است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شاخص زمان انقلاب از امام (ره) شعار ما می توانیم بود، این مسئله در زمان حال گویای تأکید مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین و آشکار سازی است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول