اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امروز فریاد رسای انقلاب اسلامی در سراسر عالم بلند است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز انقلاب اسلامی در یمن، سوریه، بحرین، عربستان، آذربایجان، آمریکا و در واقع در سراسر بلاد عالم هستی فریاد رسایش بلند است و امروز این اراده انقلاب اسلامیست که حاکم است.

امروز فریاد رسای انقلاب اسلامی در سراسر عالم بلند است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام موسی پولادی عصر امروز در آیین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در رودان با اشاره به حماسه عاشورا اظهار داشت: هدف یزید در صحرای کربلا نابودی اسلام بود اما هرگز به نتیجه نرسید چراکه امروز تمامی آزادی‌خواهان جهان سر سفره اسلام نشسته‌اند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی نیز به چند دلیل علیه ایران اسلامی وارد شد، هدف استکبار جهانی و در واقع کفر در مقابل حق برای نابودی، توقف و محصور کردن انقلاب اسلامی در مرزهای جغرافیایی کشور بود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ما پیروز شدیم چراکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب هرگز به اهداف خود نرسیده‌اند و امروز انقلاب اسلامی در یمن، سوریه، بحرین، عربستان، آذربایجان، آمریکا و در واقع در سراسر بلاد عالم هستی فریاد رسایش بلند است و امروز این اراده انقلاب اسلامیست که  حاکم است.

حجت‌الاسلام پولادی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایرانی در دنیا هر کجا اراده کند حرف انقلاب اسلامی را به کرسی خواهد نشاند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان داشت: اول شخص و اصلی‌ترین فرمانده دفاع مقدس، بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند و باید نقش امام راحل(ره) را برای نسل جوان بازگو کرد.

وی ادامه داد: فرمانده دفاع مقدس روحانیت بودند و حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان یک رهبر دینی در رأس، دفاع مقدس را شخصأ مدیریت کردند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: نقش امام راحل در آزادی خرمشهر بی‌بدیل است. ایشان با تحکیم بین ارتش و سپاه و با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد مهم‌ترین تعبیر تکان‌دهنده را بیان نمودند.

حجت‌الاسلام پولادی گفت: امام خمینی(ره) حل مسئله جنگ را به مردم واگذار کردند و هرگاه نیز در تاریخ انقلاب اسلامی موضوعی به مردم واگذار شده پیروز شدیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) در تمامی روزهای جنگ تحمیلی عنصر روحیه و تأثیرگذاری فراوان به مردم بودند و با آن کمر استکبار را شکستند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: امام خمینی(ره) فرماندهی قاطع بودند که بیان صریح  ایشان در حصر آبادان، قائله پاوه و آزادسازی خرمشهر کاملأ مشهود است.

حجت‌الاسلام پولادی در ادامه به نقش حضرت امام خمینی(ره) در شناساندن دشمن واقعی انقلاب اسلامی که همان آمریکای جنایتکار بود اشاره کرد و گفت: ایشان هرگز اجازه ندادند آمریکا پشت صدام پنهان شده و جنگی خانمان‌سوز در منطقه را ایجاد کند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز اگر با سربلندی فریاد می‌زنیم پیروز جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی است به برکت وجود حضرت امام خمینی(ره) بود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول