اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هزینه سازش از مقاومت بیشتر است/ حفظ انقلاب در گروی تبعیت از رهبری است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمن همیشه به دنبال تابع کردن کشورها ز خویش است اما تجربه تاریخی نشان داده که هزینه سازش از مقاومت بیشتر است.

هزینه سازش از مقاومت بیشتر است/ حفظ انقلاب در گروی تبعیت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام موسی پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» که به همت شرکت پالایش نفت لاوان در جزیره لاوان برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت هزینه دارد اما هزینه سازش بیشتر از مقاومت است و این یک تجربه تاریخی است.

وی با بیان این که اگر مقاومت کنیم، حاج قاسم‌ها را از دست می‌دهیم و این برای عزت می‌آورد و خون شهید می‌جوشد و از خون پاک و مطهر او هزاران سرو رشید می‌روید، خاطرنشان کرد: اما اگر تن به سازش دهیم، هم حاج قاسم‌ها را از ملت‌ ما می‌گیرند و هم ناموس و خاک و عزت و اقتدار کشور را به یغما می‌برند.

 

حجت الاسلام پولادی تصریح کرد: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت میسر است و ما هرجا از ولی زمانه‌مان تبعیت کردیم، موفق و رو به پیشرفت بوده‌ایم.

وی با اشاره به مقاومت سلحشورانه بوجود آمده در منطقه به همت شهید سلیمانی، گفت: او اکنون حضور جسمانی در میان ما ندارد اما روح بلند او در کنار جریان مقاومت یاریگر فرزندان مقاومت است و راهی که او گشود اکنون در یمن، سوریه، لبنان و عراق و شمال آفریقا و دیگر کشورهای منطقه ادامه دارد.

 

 سرگرد قلیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج لاوان نیز در این مراسم عنوان کرد: نمونه سردار دلها را در عالم اسلام نداشته‌ایم و اگر او نبود عراق و سوریه سقوط کرده بود و ایران هم مورد هجمه قرار می‌گرفت.

وی تأکید کرد: مکتب سردار دلها امروز همه جا جاری و ساری است و موجب گردیده که آمریکا از منطقه بیرون رود و همچنین بزرگترین فتنه صهیونیستی در منطقه را نابود کند.

 

حجت‌الاسلام هاشمی روحانی مستقر در جزیره لاوان نیز در سخنانی با اشاره به ولایتمداری و ارادت حاج قاسم به حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: او در منزل خود برای ایام فاطمیه مراسم برگزار می‌کرد و روح بلند او از مکتب نبوی و علوی سرشار شده بود و به همین خاطر توانست به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود، برسد.

این مراسم با اجرای تئاتر، مرثیه سرایی و با برگزاری دعای ذکر توسل همراه بود که در اختتامیه این گردهمایی جوایز مسابقه نقاشی که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی برگزار شد بود به اثرات برگزیده شرکت کنندگان اهدا شد.

همچنین حجت‌الاسلام پولادی در پایان مراسم باتشکر و خداقوت از کلیه تلاشگران عرصه تولید در کشور، اعلام کرد: به عنوان یک طلبه با افتخار دست تمام جهادگران اقتصادی عزیز در «صنعت نفت» را می‌بوسم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول