اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کارگروه‌های تخصصی متشکل از گروه‌ها و اقوام در گنبدکاووس تشکیل می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: کارگروه‌های تخصصی را با نخبگان شهرستان از همه گروه‌ها و اقوام تشکیل دهیم تا بتوانیم افق روشنی برای حرکت به‌جلو با برنامه‌ریزی عملی و متناسب در شهرستان داشته باشیم.

کارگروه‌های تخصصی متشکل از گروه‌ها و اقوام در گنبدکاووس تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه صبح امروز در جلسه نشست بانوان فرهیخته با فرماندار اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نگاه ویژه ی به جامعه بانوان و نقش آنان در تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش مهم بانوان و مادران در تربیت نسل آینده، جامعه سالم و کاهش آسیب‌های اجتماعی، دشمنان با صرف هزینه و وقت زیادی تلاش دارند محتواهایی درست کنند تا زنان و نقش آنها را در خانواده و جامعه متزلزل کرده و از این طریق به کشور ایران اسلامی آسیب برسانند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بانوان فرهیخته و برجسته شهرستان الگوی زن مسلمان ایرانی را در گنبدکاووس با وجود اقوام و مذاهب گوناگون و ظرفیت‌های موجود بوم‌سازی کنند.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا ظرف یک‌ماه آینده هیئت اندیشه‌ورز را با استفاده از ظرفیت نخبگان در شهرستان فعال کرده و کارگروه‌های تخصصی را با نخبگان شهرستان از همه گروه‌ها و اقوام تشکیل دهیم تا بتوانیم افق روشنی برای حرکت به‌جلو با برنامه‌ریزی عملی و متناسب در شهرستان داشته باشیم.

دهرویه گفت: برای موفقیت در هر کاری نیاز است ابتدا نیازها و مطالبات به حق را شناخته و مسیر درست مطالبه‌گری را پیش گرفته و موانع موجود را استخراج کنیم.

وی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه و کشور ناشی از برنامه‌ریزی دشمن در‌ حوزه‌های مختلف به ویژه زنان و عفاف بوده و متاسفانه متولیان امر در این حوزه در کشور دچار خمودگی و تنبلی شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: علاوه بر متولیان امر، سمن‌ها و این جوها باید در این حوزه فعال شده و به‌معنای واقعی آسیب‌های اجتماعی را شناخته و برای کاهش و از بین بردن آن طرح‌های عملی ارائه دهند.

وی گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی علاوه بر فقر مالی، فقر فرهنگی نیز تاثیرگذار بوده و باید بسیاری از موارد در راستای جلوگیری و پیشگیری از این اسیب ها اموزش داده  و فرهنگ‌سازی شود.

در این جلسه بانوان فعال و فرهیخته در حوزه های مختلف به بیان فعالیت ها و مشکلات خود پرداختند.
انتهای پیام/۲۳۰۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول