اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نسخه شفابخش کشور اقتصاد مقاومتی است نه نگاه به کدخدا

عضو هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه عبور از مشکلات است، گفت: کسانی که باید نسخه اقتصاد مقاومتی را برای علاج مشکلات کشور اجرا کنند نگاه‌شان سالها به خارج از کشور و کدخدا دوخته شده است.

نسخه شفابخش کشور اقتصاد مقاومتی است نه نگاه به کدخدا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‌اول ظهر امروز در گفت‌وگوی تحلیلی و تبیینی با موضوع بصیرت، ولایتمداری، حماسه عاشورایی اظهار کرد: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ آیه در خصوص شناخت دشمن در قرآن آمده است، انقلاب اسلامی با طیف وسیعی از دشمنان مواجه است که همه آنها هدف‌شان نابودی انقلاب اسلامی است، دشمنان بیش از ۴۰ سال است تلاش می‌کنند این انقلاب را از بین ببرند اگر می‌خواهیم این انقلاب حفظ شود باید بصریت داشته باشیم.

وی دشمن‌شناسی را در بصیرت داشتن عنوان و تصریح کرد: باید ماهیت دشمن، استراتژی و راهبردهای دشمن، جهت‌گیری و انگیزه دشمن، روش‌های بکارگیری و اینکه سنگر و قدرت دشمن کجاست و در یک کلام بصیرت نسبت به همه زوایای دشمن‌شناسی داشته باشیم.

عضو هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: آمریکایی‌ها اگر به صراحت اعلام می‌کنند که ما هر اقدامی که در اتاق فکر می‌کنیم اما در صحنه عملیاتی با ابرمردی همانند مقام معظم رهبری مواجه هستیم برای این است که حضرت آقا به مولفه‌های دشمن‌شناسی تسلط دارند و راهبرد دشمن را می‌دانند.

کریمی‌اول تاکید کرد: بصیرت داشتن به معنای این است که علاوه بر شناخت دشمن ظاهر باید دشمن پنهان را بشناسیم جبهه نفاق که در لایه‌های مختلف بر علیه انقلاب اسلامی اقدام می‌کند این خطرناکترین دشمن است و از صدر اسلام تاکنون بیشترین و مهمترین ضربه‌هایی که جبهه حق خورده از این دشمن است.

وی گفت: ابوموسی اشعری که در تاریخ اسم آن زیاد شنیده شده، آدم کمی نبود، قاضی‌القضات بود و نفوذ بسیاری داشت اما حکم قتل و شهادت امام حسین (ع) را امضاء کرد، بنابراین اگر در شناخت دشمن خارجی و داخلی بصیرت نداشته باشیم سامری زمان خودمان را بشناسیم گوساله‌پرست نمی‌شویم.

عضو هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه امروز مهمترین ابزار اینترنت و فضای مجازی است، افزود: نرم افزارها و سخت‌افزارها دنیا را مدیریت می‌کند، همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند باید دشمن را از آن جایی که فکرش را نمی‌کند بزنیم.

کریمی‌اول تاکید کرد: کسانی که دلسوز انقلاب اسلامی هستند باید در علوم مختلف به‌روز شوند تا به قلل علمی دسترسی پیدا کنیم.

وی با اشاره به تنگناهای اقتصادی کشور بیان کرد: بخش عمده مشکلات مربوط به مسائل داخلی است اگر مدیران اجرایی و کسانی که درگیر مسائل اقتصادی هستند به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرا می‌دانند که نسخه عبور از این تحریم‌ها در اقتصاد مقاومتی است امروز با این مشکلات مواجه نبودیم.

عضو هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: اگر بصیرت‌مان را افزایش دهیم، ولایتمداری‌مان را حفظ کنیم و نگاه مان به ستون خیمه انقلاب اسلامی باشد و نه خواص آلوده، می‌توانیم حماسه بزرگی خلق کنیم همان طوری که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، هشت سال دفاع مقدس رقم خورد و جنگ ۳۳ روزه را پیروز شدیم.

کریمی‌اول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت را طی می‌کند، گفت: با تفکر ولایتمداری می‌توانیم انقلاب اسلامی را متصل به قیام جهانی مهدی موعود (عج) کنیم.

وی با اشاره به ولایتمداری حضرت زهرا (س) بیان کرد: ما می‌توانیم از این حاده بزرگ تاریخ که در صدر اسلام به وجود آمد الگو بگیریم و از خیمه محکم انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کنیم تا خناثان و دشمنان بیرونی و داخلی چشم به این انقلاب ندوزند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول