اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در حراست از ارزش‌های فرهنگی اثرگذار باشد

رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به نقش مهم رسانه گفت: جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در حراست از ارزش‌های فرهنگی اثرگذار باشد.

جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در حراست از ارزش‌های فرهنگی اثرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی منصوری‌رضی پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده گمیشان اظهار کرد: باید با هم‌افزایی و انسجام‌بخشی رسانه‌ها و تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در خنثی کردن اهداف دشمن گام‌های جدی و محکم برداریم.

وی در خصوص ایجاد اتحادیه خبرنگاران حاشیه خزر تصریح کرد: این اتفاق کار مثبت و اثرگذاری خواهد بود اما دو نکته به عنوان پیشنهاد مطرح می‌کنم که لازم است به آن توجه شود، فرمت نیازهای اساسی و اصلی سه استان شمالی «گلستان، گیلان و مازندران» با یکدیگر متفاوت است و مسائل اولویت‌دار هر استان باید مدنظر قرار بگیرد.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان گلستان افزود: یکی از مسائل مهمی که مخصوصا در استان‌های شمالی باید نسبت به آن حساسیت بیشتری شود مسئله فرهنگ است، مقاقم معظم رهبری از 20 سال گذشته تاکنون نسبت به فرهنگ با کلیدواژه‌های شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و ... اهمیت و حساست مسئله را متذکر شدند که باید اهتمام زیادی به این مهم شود.

* دشمنان و معاندان به انقلاب اسلامی، بنیان خانواده را هدف قرار داده‌اند

منصوری‌رضی با تاکید بر اینکه دشمنان و معاندان به انقلاب اسلامی، بنیان خانواده را هدف قرار داده‌اند، گفت: تلاش دشمن در براندازی انقلاب اسلامی با استفاده از حربه‌های مختلف بوده است، آنها سعی دارند تا از طریق خانواده و به انحراف کشیدن آن به اهداف شوم خود دست پیدا کنند لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم و انفعالی عمل نکنیم.

وی همچنین در خصوص حضور پررنگ سپاه، بسیج، نیروهای جهادی و مردمی در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده یک ارزش است که مردم قدر این زحمات را می‌دانند، در اینجا لازم می‌دانم از تلاش‌های بی‌منت بسیج و سپاه در کمک به مردم سیل‌زده استان تشکر کنم.

* تلاش دشمن در ایجاد اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی

رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی گفت: رسانه‌های معاند سعی کردند تا در جریان سیل بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند اما نتوانستند، استان گلستان رنگین کمان اقوام است و از این منظر به الگویی مصداقی شناخته می‌شود.

منصوری‌رضی ابراز امیدواری کرد با اقدامی که سپاه قدس گیلان در کمک به سیل‌زدگان استان گلستان به عنوان استان معین انجام می‌دهد مولفه وحدت اسلامی در جهان شناخته شود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول