اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اصلاح مقررات و رویه‌های موجود در بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی از وظایف ما است، گفت: در این راستا ساختارهای فنی، مالی (اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی) حقوقی و مدیریتی آن آسیب شناسی و اصلاح شد.

اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی

محمد رضا انصاری، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه پنجره واحد خدمات رفاهی زنان سرپرست خانوار با تکیه بر بانک اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان و در دو شهرستان ایجاد شده است، اظهار داشت: شناسایی گلوگاه‌های تعارض منافع و نظارت بر اعتبارات دستگاه‌های حمایتی از جمله اقداماتی است انجام شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بیان کرد: در راستای خط‌ مشی‌های رئیس جمهور، گلوگاه‌های تعارض منافع خصوصاً در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت شناسایی شده است.
وی با بیان اینکه ارزیابی برنامه‌های حمایتی از دیگر اقدامات و برنامه‌های معاونت رفاه اجتماعی در طول این مدت محسوب می‌شود، ابراز کرد: بر این اساس؛ گروه ارزیابی فرایند کمک هزینه ودیعه مسکن زنان سرپرست خانوار با همکاری مرکز توانمندسازی جامعه و حاکمیت تشکیل و میزان اثر بخشی بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و نگارش و ویراستاری متون نظری پشتیبان ارزیابی سیاست نیز انجام شد.
انصاری خاطر نشان کرد: سامانه ثبت‌نام موسسات خیریه برای برخورداری از معافیت مالیاتی با هدف شفافیت مالی در پرداخت‌های موسسات خیریه و مبارزه با پولشویی به نشانی tab17.mcls.gov.ir راه‌اندازی شد.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به رصد شاخص حوزه بیمه‌های اجتماعی افزود: گزارشی از وضعیت شاخص‌ها در سال 1399 تهیه و محاسبه و اعلام شاخص‌‌های اختصاصی حوزه بیمه به سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه اصلاح مقررات و رویه‌های موجود در بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی از دیگر وظایف ما است ادامه داد: در این راستا ساختارهای فنی (سامانه)، مالی (اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران سـاختمانی) حقوقی و مدیریتی آن آسیب شناسی و اصلاح شد.

انتهای پیام/2308/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول