اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی با حضور 12 استان کشور

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی با حضور 12 استان کشور خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا 24 دی ماه دایر خواهد بود.

آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی با حضور 12 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر ارجمند سه‌شنبه شب در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به فراخوان ارسالی ۱۲ استان از سراسر کشور، از امروز در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی زنجان در رشته‌های شاخص و بومی مناطق خود حضور دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تصریح کرد: استان‌های تهران، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، گلستان، البرز، یزد، کردستان و زنجان در این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حضور خواهند داشت، چرا که سلامتی صنعتگران و هنرمندان شرکت‌کننده و جامعه مخاطبانی که به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند برای ما در اولویت است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ملی صنایع‌دستی علاوه بر ایجاد بازار فروش برای صنعتگران، عرصه رقابتی میان صنعتگران به‌حساب می‌آید و موجب ترویج هر چه بیشتر کار در عرصه صنایع‌دستی است، گفت: مردم ما می‌توانند در نمایشگاه از نزدیک با تولیدات عرصه صنایع‌دستی آشنا شوند بنابراین برگزاری نمایشگاه‌های ملی صنایع‌دستی موجب رونق هر بیشتر صنایع‌دستی می‌شود.

ارجمند با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر هنرمندان و صنعتگران از سراسر کشور، شرکت‌های تعاونی، فروشگاه‌ها و مراکز تخصصی صنایع‌دستی استان نیز حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: این نمایشگاه با همکاری و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول