اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برنامه‌های سپاه آزادشهر در دهه بصیرت/ جهاد تبیین مهمترین راه مقابله با جنگ‌روایتی دشمن است

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: مهمترین راه مقابله با جنگ‌روایتی و رسانه‌ای دشمن جهاد تبیین بوده که خبرنگاران نقش موثری در آن دارند.

برنامه‌های سپاه آزادشهر در دهه بصیرت/ جهاد تبیین مهمترین راه مقابله با جنگ‌روایتی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سرهنگ سیدعلی حسینی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع دهه بصیرت و دومین سالگرد شهید سلیمانی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت دهه بصیرت و دومین‌سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی بیش از ۲۷۰ برنامه در سطح شهرستان آزادشهر توسط سپاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردمی و مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در میدان مرکزی شهر آزادشهر با سخنرانی جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه، برگزاری یادواره‌های شهدا در روستاهای «ازدارتپه»، «سوسرا» و «وطن»، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام، عطرافشانی گلزار شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری در راستای جهاد تبیین و غیره از جمله برنامه‌های شاخص این دهه است.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر شعار محوری امسال دهه بصیرت و میثاق با ولایت را یوم‌الله نهم دی، تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه‌ها ذکر کرد و گفت: ویزیت رایگان، اردوهای جهادی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های شاخص این دهه خواهد بود.

وی با اشاره به جنگ‌تمام عیار رسانه‌ای و روایتی دشمن بیان کرد: اگر ما حقایق جامعه را تبیین نکنیم دشمن از ان تصویرسازی غلط کرده و روایت می‌کند.

حسینی گفت: مهمترین راه مقابله با جنگ رسانه‌ای و روایتی دشمن، جهاد تبیین بوده و در این راستا خبرنگاران نقش موثری در اطلاع‌رسانی صحیح به مردم جامعه دارند.

وی ابراز کرد: مهمترین هدف دشمن در جنگ روایتی و رسانه‌ای تغییر باورها، محاسبات و تصویرسازی غلط از گذشته و ناامیدی نسبت به آینده بوده و با ابراز رسانه‌ای خود خبرهای جعلی و دروغین را چنان در افکار جامعه بمباران خبری می‌کند تا مردم دچار اشتباه شوند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول