اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

احمدی: فتنه‌گران به ابهت نظام لطمه زدند/ جنس فتنه‌گران از جنس مخالفان و دشمنان قسم‌خورده اسلام بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سران فتنه از طغیان‌گرها حمایت کردند و به ابهت نظام لطمه زدند.

احمدی: فتنه‌گران به ابهت نظام لطمه زدند/ جنس فتنه‌گران از جنس مخالفان و دشمنان قسم‌خورده اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی پیرامون حماسه ۹ دی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سران فتنه از جبهه نور به ظلمت گریختند و از طغیان‌گرها حمایت کردند و به ابهت نظام لطمه زدند.

وی تصریح کرد: سران فتنه و بازیگران اصلی صحنه ۸۸ و مشخصا میرحسین موسوی و مهدی کروبی که برطبل تقلب کوبیدند و برای خود و نظام خسارت آفریدند تحت سلطه شیطان و هوای نفس بودند و فریب خودشیفتگی‌های واهی درونی و بیرونی باعث شد تا در مقابل نظام و مشخصا رهبری بیاستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه می‌توانیم ادعا کنیم که سران فتنه طغیان کردند، ابراز کرد: سران فتنه تکبر ورزیدند، آنها به امام جامعه پشت کردند و به تعبیر قرآن، جبهه فرعونی را در مقابل موسی تشکیل دادند.

احمدی با بیان اینکه فتنه‌گران به ابهت نظام لطمه زدند، خاطرنشان کرد: سران فتنه هم خودشان از جبهه نور به ظلمت گریختند و از طغیان‌گرها حمایت کردند و به ابهت نظام لطمه زدند.

وی افزود: اگر انسان بنیادهای اعتقادی قوی نداشته باشد و از هواهای نفسانی هم تبعیت کند با هر سابقه‌ای و با هر عنوان و در مقابل امام زمانش می‌ایستد، فتنه می‌کند.

* کسانی وارد معرکه براندازی شدند که سال‌ها درون نظام بودند/ خواص بی‌بصیرت باعث و بانی فتنه شدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طلحه و زبیر در رکاب پیامبر و علی علیه السلام بودند اما قدرت‌طلبی آنها باعث شد تا ایجاد فتنه کنند و با آن سابقه طولانی علیه ولی خدا خروج و اعلام جنگ کنند میرحسین موسوی و مهدی کروبی اسیر قدرت‌طلبی شدند، اسیر شهوت دنیاطلبی و افزون‌خواهی شدند و لذا فتنه کردند و برای منویات نفسانی خود با حمایت خارجی‌ها، سلطنت‌طلبان و براندازان و منافقین، دست به شورش علیه نظام دینی زدند و باعث ریخته شدن خون شدند اگر قرآن‌ها و مساجد را آتش زدند، اگر به عزاداران حمله‌ور شدند باعث و بانی آن سران فتنه بودند.

احمدی اظهار کرد: کشور در یک التهاب جدی به سر می‌برد عده‌ای اصلا کار را تمام شده می‌دیدند و مرتب القاء می‌کردند کار نظام تمام است.

وی با بیان اینکه متاسفانه کسانی وارد معرکه براندازی شدند که سال‌ها درون نظام بودند، افزود: جنس فتنه‌گران از جنس مخالفان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی متفاوت بود و گاهی شخصیت‌های روحانی و مسوولان بی‌بصیرت یا همان خواص بی‌بصیرت باعث و بانی فتنه شدند در واقع اعتراضات و مطالبات می‌بایست بعد از خطبه نماز جمعه نهم خرداد ۱۳۸۸ پایان می‌یافت.

*مردم به صورت خودجوش به مبارزه با جریان فتنه برآمدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: منطقی که رهبری در آن سخنرانی بکار برد می‌توانست فصل‌الخطاب باشد اما هم سران فتنه، هم ساکتین که منفعت طلبانه به انقلاب نگاه کرده و هنوز هم خود را بیشتر از اسلام و انقلاب دوست دارند باعث شدند که آتش فتنه شعله‌ورتر و هر روز نسبت به روز قبل گستاخ‌تر شود و در مقابل آنها مردم به‌طور پراکنده به میدان بیایند.

احمدی تصریح کرد: در برخی از مناطق کشور از جمله گرگان طرفداران و فتنه‌بازان گستاخی‌شان با توجه به پیشینه فعالیت آنها در جریانات نفاق گسترده شد و اهانت به مقدسات و انقلاب اسلامی رو به افزونی گذاشت و در واقع طاقت مردم را گرفت.

وی ابراز کرد: وقتی مردم برخی از مناطق از جمله گرگان دیدند به ساحت دین، عاشورا و ارزش‌ها شدت پیدا کرده و دشمنان اسلام و انقلاب در حال پیشروی است با بصیرتی در مردم بود و با عشق تاریخی که این مرزوبوم به ساحت ولایت داشتند احساس کردند که دست پلید نفاق و جنایت‌پیشگان برانداز را مشاهده کردند و احساس کردند که فتنه‌گران بنای آن دارند که از اطراف و اکناف فضای گرگان زمین را غبارآلود و به ساحت مقدسات مردم حمله‌ور شوند.

* قیام ۸ دی مردم گرگان یک روز قبل از اقدام عمومی ملی حاکی از عمق تولی و تبری مردم این دیار دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم با زکاوت و هوشیاری همانند روزهای قبل از پیروزی که در پنج آذر سال۵۷ حماسه آفریدند در هشتم دی‌ماه ۸۸ به طور خودجوش به مبارزه با جریان فتنه برآمدند و در واقع به میثاق با شهیدان انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دست زدند و از این بابت اقدام مردم یک روز قبل از اقدام عمومی ملی اتفاق افتاد که می‌تواند حاکی از عمق تولی و تبری مردم این دیار دارد .

احمدی گفت: پیام آن این است که مردم گرگان بصیر است، هوشیار است و در مواقع لزوم صحنه را بر مخالفان مکتب و نهضت اسلامی تنگ خواهد کرد و اقدامات دیگر در چندین استان همانند مردم گیلان و تبریز و ... باعث شد که مردم به طور منسجم در ۹ دی به میدان بیایند.

وی اظهار کرد: هیات‌های مذهبی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، و آحاد مردم ولایتمدار ایران مطالبه‌گری کردند و روز ۹ دی ۸۸ دست به راهپیمایی و اجتماعات بزرگ خیره‌کننده زدند و ایران یکپارچه در حمایت از ولی‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و همین اقدام سبب شد که فتنه‌گران بساط خود را جمع کنند و براندازان جنگ نرم این احمق‌هایی که گمان می‌کردند انقلاب اسلامی مردم مسلمان ایران را می‌توانند براندازند ناامیدانه دست از خباثت و فتنه‌گری بردارند و ایران اسلامی در برابر دسیسه و فتنه‌ها، بیمه شود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول