اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 25 طرح نیروگاه خورشیدی در غرب هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از افتتاح 25 طرح نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو واتی به مددجویان در روستاهای بوچیر و حمیران شهرستان پارسیان خبر داد.

افتتاح 25 طرح نیروگاه خورشیدی در غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور مدیرکل کمیته امداد هرمزگان و مسئولان شهرستان پارسیان، ۲۵ طرح نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو واتی به مددجویان در روستاهای بوچیر و حمیران این شهرستان افتتاح شد.

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این افتتاح گفت: برای ایجاد این تعداد طرح نیروگاه خورشیدی با ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که به ازای هر طرح ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

تراهی با اشاره به اینکه ۴۸۰ واحد نیروگاه خورشیدی در استان ایجاد نموده ایم، افزود: طبق برنامه ریزی ها انجام شده و امیدواریم بتوانیم تعداد نیروگاه ها را به ۱۰۰۰ واحد در استان برسانیم.

این مقام مسئول از ایجاد مزرعه تجمعی نیروگاه خورشیدی، خبر داد و افزود: خانواده هایی که در سال ۹۷  از کمیته امداد با اجرای این طرح ها اشتغال ایجاد نموده ایم، امروز ماهیانه بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد دارند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول