اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آسیب دیدگی ۹۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد از زلزله هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بر اساس آمارها تاکنون ۹۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان شناسایی شده که در اثر زلزله روز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰دچار آسیب دیدگی شدند.

آسیب دیدگی ۹۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد از زلزله هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله زده بخش فین و دهستان سیاهو اظهار داشت: بر اساس ارزیابی اولیه از میزان خسارت ناشی از زلزله، تعداد ۶۳۱ واحد مسکونی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دچار آسیب دیدگی شدید گردیده که نیازمند احداث می باشد، همچنین در بحث لوازم ضروری منزل حدود ۷۵۸ قلم کالای اساسی از جمله کولر، یخچال، تلویزیون و ... دچار آسیب شده‌اند.

تراهی افزود: در آستانه فصل سرما و نیاز خانواده ها به وسایل گرمایشی کمیته امداد برنامه برای تامین به ویژه آبگرمکن و بخاری برای خانواده ها تحت حمایت پیش بینی شده است .

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: این نهاد با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان نسبت به تهیه اقلام ضروری اساسی از جمله بسته‌های معیشتی خانواده‌های تحت حمایت اقدام کرده است.

تراهی یادآور شد: در بخش فین و سیاهو بالغ‌بر سه هزار و ۳۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد می باشد که از این تعداد نزدیک به ۹۰۰ خانواده متأثر از زلزله اخیر استان هرمزگان دچار خسارت شده اند و امیدواریم که بتوانیم در کوتاه ترین  زمان ممکن مشکلات این عزیزان را مرتفع نماییم.

بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران دو زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ ریشتر به فاصله یک دقیقه از همدیگر در عمق ۱۵ کیلومتری زمین بعداز ظهر روز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ استان هرمزگان را لرزاند.

 انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول