اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استاندار در بازدید از مناطق زلزله‌زده کوهرنگ: بازسازی منازل و مدارس آسیب‌دیده سرعت بگیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ با اشاره به لزوم تسریع در ترمیم و بازسازی منازل آسیب‌دیده گفت: برای تامین مصالح محدودیتی وجود ندارد و باید از مصالح مرغوب جهت استحکام ساختمان‌ها استفاده شود.

استاندار در بازدید از مناطق زلزله‌زده کوهرنگ: بازسازی منازل و مدارس آسیب‌دیده سرعت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز برای بازدید از مناطق زلزله‌زده عازم شهرستان کوهرنگ شد.

غلامعلی حیدری در بازدید از روستای صفاآباد در دهستان دوآب بخش صمصامی پس از بررسی منازل آسیب‌دیده و شنیدن صحبت‌های اهالی بر سرعت بخشیدن به بازسازی منازل و مدارس تاکید کرد.

وی در این سفر گفت: هیچ محدودیتی برای تامین مصالح ساختمانی جهت بازسازی و ترمیم خانه‌های زلزله‌زدگان وجود ندارد و اسکان امن و دائمی زلزله‌زده‌ها باید در اولویت همه امور مدیران شهرستانی قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه پروانه احداث ساختمان‌ها باید به صورت رایگان به مردم داده شود، تصریح کرد: برای ترمیم و بازسازی منازل و مدارس باید از مصالحی مرغوب استفاده شود تا در صورت بروز حادثه‌ای مجدد ساختمان‌ها دارای تاب‌آوری و استحکام لازم باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان بر ترمیم هرچه‌ زودتر مدارس جهت ادامه روند آموزشی دانش‌آموزان روستاهای این منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول