اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سفر سردار سلیمانی به مناطق زلزله‌زده کوهرنگ/ تا جبران خسارات در کنار مردم هستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به شهرستان زلزله‌زده کوهرنگ گفت: به نیابت از رهبر معظم انقلاب، در تمامی صحنه‌هایی که مردم دچار خسارت می‌شوند در کنار مردم هستیم و برای جبران خسارات وارده به میدان می‌آییم.

سفر سردار سلیمانی به مناطق زلزله‌زده کوهرنگ/ تا جبران خسارات در کنار مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در سفر به شهرستان زلزله‌زده کوهرنگ گفت: به نیابت از رهبر معظم انقلاب، در تمامی صحنه‌هایی که مردم دچار خسارت می‌شوند در کنار مردم هستیم به میدان می‌آییم و در ساخت منازل، بهینه‌سازی زیرساخت‌هایی مثل چشمه، مدارس و خانه‌های بهداشت کمک می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در حال حاضر مسئله اصلی ساخت مسکن‌های مردم است و هر زمان که هماهنگی‌های لازم را فرماندار شهرستان انجام دهد به همت فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری‌های رئیس بسیج سازندگی کشور و مسئول بسیج سازندگی سپاه استان، حتی از همین امروز، در صورتی که تیپ نقشه‌ها، الگوها و هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن و سهم دولت مشخص شده باشد ساخت و ساز منازل تخریب شده را به صورت خوب، زیبا و استاندارد مطابق با آئین‌نامه‌های زلزله، آغاز کنیم.

سلیمانی گفت: مردم نجیب و وفادار سرزمین بختیاری حق زیادی گردن انقلاب دارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی هم نشان داده است که در این صحنه‌ها همچون زلزله سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار مردم است.

وی بیان داشت: برای ساخت و ساز سریع واحد‌های تخریب شده علاوه بر کمک و تسهیلات دولت، از لحاظ مالی و نیروی انسانی برای ساخت و ساز سریع و همچنین اسکان موقت کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول