اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با پیک ششم کرونا

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در خصوص فواید و محاسن واکسن کرونا برای مردم اطلاع‌رسانی کنند تا گرفتار موج ششم نشویم، گفت: امید است با هم‌افزایی و تعامل معاضدت دستگاه‌های اجرایی استان، هر چه سریع‌تر این ویروس ریشه کن شود.

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با پیک ششم کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان زنجان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر در شهرستان از مطلوبت خاصی برخوردار نیست، اظهار کرد: امید است با هم‌افزایی و تعامل معاضدت دستگاه‌های اجرایی استان، و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم هر چه سریع‌تر این ویروس ریشه‌کن شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان از اول شیوع ویروس کرونا تا به الان اقدامات قابل توجهی را در راستای مقابله با کووید ۱۹ انجام داده‌اند، تصریح کرد: باید برای پیشگیری از شیوع پیک ششم کرونا همه دستگاه‌ها اجرایی استان هم‌افزایی داشته و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

خالقی ادامه داد: رسانه‌ها باید در خصوص فواید و محاسن واکسن کرونا برای مردم اطلاع رسانی کنند تا کمتر گرفتار موج ششم شویم.

در ادامه این جلسه محمود حریری با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در رابطه با بیماری کرونا در شهرستان اظهار کرد: در دو هفته منتهی به آبان‌ماه، میزان موارد بیماری کرونا و موارد مثبت روند کاهشی داشته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: در جمعیت بالای ۶۰ سال، شاهد پوشش ۹۳.۶ درصدی واکسیناسیون در نوبت اول و در نوبت دوم ۸۹ درصد هستیم.

وی ادامه داد: در جمعیت بالای ۱۸ سال، پوشش ۸۴.۹ درصدی واکسیناسیون در نوبت اول و در نوبت دوم به ۶۶.۱ درصدی را شاهد هستیم همچنین در جمعیت بالای ۱۲ سال ۸۴ درصد در نوبت اول و ۶۳.۸ درصد در نوبت دوم پوشش داده شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت: جمعیت دانش آموزی۱۲ تا ۱۸ سال، ۸۰.۷ درصد  نوبت اول و ۵۰.۸ درصد نوبت دوم واکسن کرونا دریافت کردند.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول