اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورود 1100 دوز واکسن سینوفارم به زنجان

عضو هیأت مدیره هلدیینگ و مدیرعامل کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان از ورود یک هزار و 100 دوز واکسن سینوفارم برای واکسیناسیون کارگران این کارخانه خبر داد.

ورود 1100 دوز واکسن سینوفارم به زنجان

جواد رضائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح دنیا برای مهار این پاندمی، بحث واکسیناسیون است که ما نیز در ایران، بر اساس سند ملی واکسیناسیون که مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است به صورت جدی آن را دنبال می کنیم.
وی با تأکید بر اهمیت حفظ سلامتی کارگران شاغل در واحدهای صنعتی گفت: دراین زمینه مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط راشا کاسپین اخذ و با کمک هلدینگ میهن یک هزار و۷۰۰ دوز واکسن (سینوفارم) برای واکسیناسیون یک هزار و ۱۰۰ کارگر در راشا کاسپین و ۶۰۰ دوز در واحدهای صنعتی دیگر گرفته شده است.
رضائیان با اشاره به اینکه کار واکسیناسیون کارگان به مدت ۴ روز انجام می‌شود؛ افزود: در این راستا ۸ نفر شامل دو پزشک، یک نماینده وزارت بهداشت و ۵ نفر واکسیناتور کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.
عضو هیأت مدیره هلدیینگ و مدیرعامل کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان با بیان اینکه تعداد واکسن وارد شده همه کارگران فعال در چهار واحد تولیدی و صنعتی را پوشش خواهد داد، اضافه کرد: تزریق واکسن به همه کارگران اجباری است.
این مسؤول توجه کردن به سلامت نیروی انسانی را در پیشبرد توسعه اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مجتمع راشا کاسپین در کنار توجه به معیشت و کار کارگران بحث سلامت و امنیت را هم در اولویت قرار داده و از آغاز شیوع ویروس کرونا ضدعفونی کردن محیط کار، استفاده از دستکش و ماسک، رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل، تهیه و طبخ و توزیع غذا را مورد توجه قرار داده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول