اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۶۰۰ تیم حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی در زنجان فعالیت می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: ۶۰۰ تیم حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.

۶۰۰ تیم حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی در زنجان فعالیت می‌کنند

محسن سهندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی که اسفند ماه سال گذشته به عنوان یک طرح دو جانبه ابلاغ شد، اظهارکرد: در این طرح تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی منعقد و اجرایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی  از آذرماه سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و در حال حاضر نیز این طرح ادامه دارد، تصریح کرد: ۶۰۰  تیم حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۵٠ تیم مراقبتی به عنوان ترکیبی از بسیجیان و پزشکان شبکه بهداشت در قالب طرح شهید سلیمانی فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: ۳۸۰ تیم نظارتی نیز در دو بخش بهداشتی برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بخش کشف احتکار کالا‌های اساسی توسط سودجویان فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تیم‌های حمایتی از افرادی که کرونا گرفته‌اند حمایت کرده و اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی به این افراد می‌کنند، گفت: در حال حاضر دو نقاهتگاه در مجموعه ورزشی مادران و کودکان توسط بسیج پیشکسوتان استان زنجان راه‌اندازی و مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین نقاهتگاه هتل سپهر زنجان که از آذرماه سال گذشته راه‌اندازی شده است، در حال حاضر نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای تسریع امر واکسیناسیون سه باشگاه ورزشی در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است، افزود: بسیجیان در حوزه واکسیناسیون فعال هستند و به افرادی که توانایی لازم را برای حضور در محل‌های در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون را ندارند، در خانه نسبت به واکسیناسیون این افراد اقدام می‌کنند.

سهندی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح شهید سلیمانی نقاهتگاه هتل سپهر زنجان در اختیار تیم‌های بسیجی قرار گرفته و حدود ۷۰۰ نفر از شهروندان مبتلا به ویروس کرونا دوران نقاهت خود را در این مرکز گذرانده‌اند.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول