اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معرفی مدیر جدید مخابرات هرمزگان

مهدی حیدری صبح امروز در مراسمی با حضور نائب‌رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران به‌عنوان مدیر مخابرات منطقه هرمزگان منصوب و معرفی شد.

معرفی مدیر جدید مخابرات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسدالله دهناد نائب‌رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مهدی حیدری و تودیع و تکریم امیر یگانه به‌عنوان مدیر مخابرات منطقه هرمزگان اظهار کرد: مخابرات به دلیل حضور در جای جای کشور پهناور مان، تاکنون منشاء بسیاری از خدمات ارزشمندی بوده و همین استان هرمزگان ما، استان مجمع المزیت ها بوده است.

وی افزود: شرکت مخابرات با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه ارتباطی، همواره در زمینه خدمت و توسعه در کشور پرچمدار بوده است و امروز در خانواده بزرگ ارتباطات کشور اعم از مخابرات و وزارت ارتباطات زنگ هم نوایی و هم صدایی برای خدمت بیشتر به صدا در آمده و امیدواریم نتیجه این همدلی و هم گرایی در بخش‌های مختلف ارتباطات، جهش توسعه صنعت ارتباطات را در پی داشته باشد. باید قدر این فرصت را بدانیم و همه این ظرفیت ها در خدمت مردم قرار گیرد.

نائب‌رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: جادارد از زحمات مهندس یگانه که مسوولیت مخابرات منطقه هرمزگان را بر عهده داشته است تشکر کنم و برای ایشان در هر موقعیتی آرزوی توفیق و سلامتی دارم و از امروز به بعد که برادر دیگری عهده دار مدیریت مخابرات استان شده است، آرزوی موفقیت در خدمت به مردم شریف و نجیب استان هرمزگان را از خدای بزرگ مسئلت دارم.
 
به گزارش فارس، مهدی حیدری که پیش از این معاون شبکه مخابرات منطقه یزد بوده به‌عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه هرمزگان معرفی شد.

مخابرات هرمزگان در دوره 4 ساله اخیر دوران پرتوفیقی را به جای گذارد به طوری که از یک منطقه زیان‌ده در سال 95 به یکی از استان‌های سودده بدل شد و فرآیند توسعه شبکه در این منطقه شدت بیشتری گرفت و در این مدت صدها کیلومتر فیبرنوری جدید و بیش از 1100 تکنولوژی متعدد ارتباطی نسل سوم و چهارم در نقاط مختلف روستایی و شهری به ظرفیت ارتباطی استان افزوده شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول