اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هزینه ۱۲۵ میلیارد تومانی برای بیمارستان ١۵ خرداد مهدی‌شهر/ افتتاح رسمی پس از رفع نواقص

استاندار سمنان گفت: بالغ‌بر ۱۲۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی بیمارستان ١۵ خرداد مهدی‌شهر هزینه شد و این بیمارستان در مقطع زمانی دیگری پس از رفع نواقص جزئی افتتاح رسمی می‌شود.

هزینه ۱۲۵ میلیارد تومانی برای بیمارستان ١۵ خرداد مهدی‌شهر/ افتتاح رسمی پس از رفع نواقص

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در بازدید از بیمارستان جدید‌التأسیس ١۵ خرداد مهدی‌شهر اظهار کرد: بالغ‌بر ۱۲۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی این بیمارستان هزینه شده است که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبار آن طی دو سال اخیر پیگیری و تأمین شد.

وی افزود: بیمارستان جدید‌التأسیس ۱۵ خرداد مهدی‌شهر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی مردم، آماده بهره‌برداری است.

استاندار سمنان ادامه داد: از بدو ورود به این استان، تمام تلاش خود را برای بهره‌برداری از طرح‌ها و اقدامات دولت به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم به کار گرفتیم.

آشناگر اضافه کرد: امروز شاهدیم بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر آماده بهره‌برداری است؛ هرچند به‌طور طبیعی برخی از موارد برای تکمیل و بهره‌برداری بیشتر و بهتر از این مرکز باقیمانده که تصمیمات لازم در آن خصوص نیز اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: محوطه‌سازی و دیواره‌سازی برای مسیل‌ها، یکی از مواردی است که در خصوص بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر مَدنظر قرار دارد که بحث و تبادل‌نظر در خصوص آن انجام شد و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

استاندار سمنان تصریح کرد: انتظارات صحیح مردم در خصوص حضور مستمر و کامل متخصصان در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر امری به‌جا است.

آشناگر عنوان کرد: پروژه بیمارستان مهدی‌شهر به‌صورت کامل آماده است، مواردی در خصوص راه دسترسی آن مطرح بود که باید گفت طی پیگیری‌های صورت‌گرفته، مبلغ دو میلیارد تومان برای ساماندهی ازلحاظ اجرای آسفالت و روشنایی مسیر کارسازی شده و به حساب شهرداری مهدی‌شهر برای اجرای آن واریز شد.

وی تأکید کرد: برای رفع نقص تقاطع مسیر دسترسی و مشکلاتی که برای آن وجود دارد، پیگیری‌ها در حال انجام است.

استاندار سمنان گفت: مردم بدانند که هدف ما ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها است و اطمینان خاطر داشته باشند که تا بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر به‌صورت کامل تجهیز نشده و کادر و تشکیلات آن تأمین نشوند، عجله‌ای برای افتتاح رسمی آن وجود ندارد.

آشناگر خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که کار درمانی در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر آغاز شده و بیماران پذیرش می‌شوند.

وی افزود: در مقطع زمانی دیگری با رفع نواقص جزئی موجود در بخش کادر درمان و تشکیلات، محوطه‌سازی، دیواره‌سازی، راه دسترسی، روشنایی و سرویس‌دهی شهری، افتتاح رسمی این بیمارستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول