اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| بخت بیمارستان مهدی‌شهر بعد از ۱۰ سال بالأخره باز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از پذیرش بیماران در بیمارستان جدیدالاحداث ۱۵ خرداد مهدی‌شهر بعد از ۱۰ سال خبر داد.

فارس من| بخت بیمارستان مهدی‌شهر بعد از ۱۰ سال بالأخره باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی را با عنوان «چرا مهدی‌شهر بیمارستان ندارد؟» مطرح کرده‌اند.

در این متن می‌خوانیم: «آیا جالب نیست که یک شهرستان چند هزار نفری یک بیمارستان کامل ندارد و از حداقل‌ترین امکانات برخوردار نیست. فقط یک بیمارستان در شهرستان مهدی‌شهر وجود دارد».

نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در همین زمینه می‌گوید: بیمارستان جدیدالاحداث ۱۵ خرداد مهدی‌شهر از روز شنبه، ۱۳ شهریورماه آماده پذیرش مراجعان و بیماران است.

او گفت: با توجه به تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان به‌عنوان متولی اصلی ساخت و همچنین تجهیز این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی سمنان، در روز شنبه شاهد پذیرش مراجعان و بیماران در این بیمارستان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: روند و مراحل تجهیز این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی سمنان در کوتاه‌ترین زمان انجام شده است که جای قدردانی دارد.

دانایی گفت: همچنین شیوع کرونا ویروس و درگیری حوزه سلامت با این ویروس منحوس، باعث نشده که حوزه سلامت از بهره‌برداری و راه‌اندازی پروژه‌های در دست احداث در مناطق زیرپوشش دانشگاه غافل شده باشد.

او ضمن قدردانی از مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی در راستای کمک به ساخت و راه‌اندازی بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان سمنان و قرار گرفتن این استان در مسیر زائران حرم مطهر رضوی و دریافت مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، باید به موضوع توریسم درمانی بیشتر توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: باید با پیشرفت و توسعه بیش از پیش مراکز درمانی در این استان و جذب بیماران از استان‌های هم‌جوار، در راستای توسعه بیشتر استان گام برداریم.

دانایی با اشاره به اینکه بیمارستان ۱۵ خرداد با زیربنای هشت هزار و ۶۰۰ مترمربع بنا شده است، گفت: این بیمارستان در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شد و با ۸۵ تخت بیمارستانی شامل بخش اورژانس، بستری، ویژه، اتاق عمل، رادیولوژی و... پذیرای مراجعان است.

او ضمن قدردانی از تمام دست‌اندرکاران و مؤثران در امر ساخت و تجهیز این بیمارستان گفت: امیدوارم با پذیرش بیماران و مراجعان یکی از دغدغه‌های به‌حق و مهم مردم شهرستان مهدی‌شهر رفع شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول