اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به بیمارستان مهدی‌شهر

۲۰ میلیارد ریال برای آماده‌سازی زیرساخت‌های پروژه احداث بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی‌شهر اختصاص یافت.

فارس من| اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به بیمارستان مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی را با عنوان «چرا مهدی‌شهر بیمارستان ندارد؟» مطرح کرده‌اند.

در این متن می‌خوانیم: «آیا جالب نیست که یک شهرستان چند هزار نفری یک بیمارستان کامل ندارد و از حداقل‌ترین امکانات برخوردار نیست. فقط یک بیمارستان در شهرستان مهدی‌شهر وجود دارد».

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس‌جمهور با اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای آماده‌سازی زیرساخت‌های پروژه احداث بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی‌شهر موافقت کرد.‌

در مکاتبه محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که رونوشت این مکاتبه به استانداری سمنان ارسال شده، آمده است: نامه استانداری سمنان با موضوع درخواست تخصیص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آماده‌سازی زیرساخت‌های پروژه احداث بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی‌شهر به استحضار ریاست جمهوری رسید، پی‌نوشت فرمودند:  از محل خزانه پرداخت شود.

استاندار سمنان هم گفت: بیمارستان مهدی‌شهر از مطالبات جدی مردم شهرستان بوده و در اولویت کاری ما قرار داشت؛ تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تأمین مالی این طرح در دولت انجام شده است.

علیرضا آشناگر افزود: تجهیزات بیمارستانی بیمارستان مهدی‌شهر تأمین شده و این مرکز درمانی آماده افتتاح است که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی روزهای آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: به‌منظور رفع موانع در خصوص احداث راه دسترسی به بیمارستان مهدی‌شهر نیز مکاتبه‌ای با رئیس‌جمهور صورت گرفت و با دستور او، ۲۰ میلیارد تومان برای این مهم اختصاص یافت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول