اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح یک مجتمع غذایی با اشتغالزایی ۲۵۰ نفری در ابهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح یک مجتمع غذایی و اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر خبر داد.

افتتاح یک مجتمع غذایی با اشتغالزایی ۲۵۰ نفری در ابهر

ناصر فففوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از راه‌اندازی مجتمع غذایی کیلوس در زنجان خبر داد و اظهار کرد: احداث این مجتمع از سال ۱۳۸۴ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان آغاز شد که با پیگیری‌های صورت گرفته هم اکنون شاهد بهره‌برداری این واحد بزرگ صنعتی در استان هستیم.

وی افزود: با توجه به فازهای متعدد اجرایی و عملیاتی و سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی امکان تکمیل خط تولید برای سرمایه‌گذار این مجتمع میسر نشده به طوریکه در سال ۱۳۹۹ گروه صنعتی گلرنگ با خرید عمده سهام این مجتمع توانست نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: فاز نخست این مجتمع مشتمل بر تولید عصاره مالت، ماء‌الشعیر و نوشابه‌های گازدار است که هم‌اکنون به بهره‌‌برداری رسید و فاز دوم این پروژه نیز به منظور تولید مالت است که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است.

فغفوری مجموع سرمایه‌گذاری این پروژه را بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: بالغ بر ۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی این پروژه بود که به منظور خرید ماشین‌آلات و تجهیزات بوده و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه میزان اشتغالزایی مستقیم این واحد ۲۵۰ نفر است که در شهرستان ابهر مستقر شده است، افزود: با راه‌اندازی این واحد صنعتی در استان، شاهد تکمیل زنجیره ارزش افزوده در فرآوری جو تا ماءالشعیر بودیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول