اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستگیری بیش از ۱۳ هزار مجرم در استان/ «سارقان» در راس دستگیری‌ها قرار دارند

فرمانده انتظامی استان گفت: در حدود ۵ ماه سپری شده از سال جاری بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ مجرم در شهرستان‌های مختلف استان کرمانشاه دستگیر شده‌اند.

دستگیری بیش از ۱۳ هزار مجرم در استان/ «سارقان» در راس دستگیری‌ها قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجموع افراد دستگیر شده در ۵ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۱ هزار و ۶۵۰ نفر بوده است، حدود ۱۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین مجرمان دستگیر شده در استان را سارقان با بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر تشکیل می‌دهند که در مقایسه با سال قبل که ۴ هزار و ۱۰۷ نفر بوده اند ۶ درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۸۳۹ نفر از مجرمان دستگیر شده نیز معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر بوده اند که دستگیری آن ها نیز نسبت به سال قبل با رشد ۱۷ درصدی روبرو بوده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری ۵۴۸ خرده فروش مواد مخدر، یادآوری کرد: این تعداد دستگیری نسبت به سال گذشته که ۵۰۸ نفر بوده اند حدود ۸ درصد رشد داشته است.

وی همچنین از رشد ۷ درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا در ۵ ماهه امسال نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در حالی که سال قبل ۷۱۶ نفر دستگیر شده بودند این تعداد امسال به ۷۶۷ نفر افزایش یافت.

سردار جاویدان با بیان اینکه در این مدت ۱۲۹ نفر شرور و ۳۷ مجرم اقتصادی نیز دستگیر شده‌اند، گفت: این تعداد دستگیری به ترتیب نسبت به سال قبل ۱۰۲ درصد رشد و ۸۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در حدود ۵ ماه سپری شده از سال ۵ هزار و ۹۳۸ مجرم دیگر در خصوص سایر جرائم دستگیر شده‌اند.

وی از اهتمام پلیس برای برخورد با هر گونه ناامنی و مقابله جدی با مجرمان و افرادی خبر داد که به هر شکلی قصد ایجاد ناامنی در جامعه و رسیدن به مقاصد شوم خود را دارند.

سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست و خود این افراد هم به خوبی می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول