اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستگیری عامل سرقت مسلحانه سیم برق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری عامل سرقت مسلحانه سیم برق در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

دستگیری عامل سرقت مسلحانه سیم برق در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: چند روز پیش اعضای یک باند سه نفره در شهرک دادگستری الهیه و مقابل چشمان مردم اقدام به سرقت قابل توجهی سیم برق کردند.

وی افزود: به دنبال این اقدام و زمانی که چند تن از شهروندان قصد مداخله و جلوگیری از سرقت سیم برق می‌کنند یکی از اعضای باند با اسلحه‌ای که در اختیار داشته برای ترساندن مردم اقدام به تیراندازی هوایی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از این اتفاق، اقدامات اطلاعاتی گسترده برای شناسایی و دستگیری اعضای باند آغاز و ماموران پلیس آگاهی توانستند عامل اصلی را در میدان آزادی شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف ادوات سرقت از سردسته باند، گفت: تلاش برای دستگیری ۲ عضو دیگر و همچنین یک مالخر ادامه دارد.

جاویدان در پایان از قاطعیت پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی خبر داد و گفت: کرمانشاه جای امنی برای سارقان و مجرمان نیست و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول