اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستگیری قاتل شهرک پردیس کرمانشاه پس از ۵۳ روز/ قاتل: نتوانستم خودم را کنترل کنم!

بازپرس ویژه قتل در کرمانشاه، از دستگیری قاتل فراری که فروردین امسال پس از یک فقره قتل در شهرک پردیس این شهرستان به شهرستان ملارد استان البرز گریخته بود، خبر داد.

دستگیری قاتل شهرک پردیس کرمانشاه پس از ۵۳ روز/ قاتل: نتوانستم خودم را کنترل کنم!

امیرحیدر محمدی، بازپرس ویژه قتل در شهرستان کرمانشاه امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در مورخه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ یک فقره قتل در شهرک پردیس کرمانشاه اعلام شد و پرسنل انتظامی و پلیس قضایی آگاهی با حضور در محل حادثه متوجه شدند شخص مقتول با استفاده از سلاح کلاشینکف به قتل رسیده است و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های پلیس قضایی آگاهی و انتظامی پس از ۵۳ روز قاتل فراری در شهرستان ملارد استان البرز دستگیر و به عوامل انتظامی آگاهی و سپس دستگاه قضا کرمانشاه انتقال داده شد و تحقیقات در حال بررسی است.

بازپرس ویژه قتل در شهرستان کرمانشاه افزود: از مردم و همشهریان درخواست می‌کنیم که اختلافات خود را در وهله اول طبق فرمایشات رئیس دستگاه قضا از طریق صلح و سازش انجام دهند و از ظرفیت‌های قضایی شوراهای حل اختلاف و ستاد تألیف قلوب استفاده کنند و همه را به قانون بسپارند و در این راستا نیز صبر و تحمل داشته باشند و از انتقام خصوصی بپرهیزند.

محمدی در پایان در خصوص انتشار فایل‌ها در فضای مجازی، اظهار داشت: از شهروندان تقاضا داریم که هیچگونه فایلی را در فضای مجازی منتشر نکنند فقط به جنبه مثبت آن نگاه نکنند که بتوانند سریع‌تر مجرم را دستگیر کنیم بلکه جنبه منفی آن را که در حقیقت القای ترس و ناامیدی در جامعه را باعث می‌شوند را هم باید مدنظر قرار دهند؛ بدون شک دستگاه قضا با انتشار دهندگان برخورد لازم را خواهد کرد.

در ادامه متهم نیز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس دلایل و  انگیزه خود را نسبت به قتل شهرک پردیس شخصی و درگیری خانوادگی عنوان کرد و گفت: نتوانستم خود را کنترل کنم.

البته متهم حدود ۱۲ سال است که اسلحه را در اختیار داشته و فقط به قصد کشتن مقتول از آن استفاده کرده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول