اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار/ سیلوی بزرگ گرمسار آماده افتتاح است

استاندار سمنان از تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خبر داد و گفت: سیلوی بزرگ گرمسار آماده افتتاح است.

تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار/ سیلوی بزرگ گرمسار آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه‌های سمنان، با بیان اینکه امروز به‌صورت هم‌زمان و همچنین طی روزهای آینده شاهد افتتاح پروژه‌هایی در استان هستیم که خدمتگزاری بیشتر به مردم از ویژگی‌های بارز آن است، اظهار کرد: تأمین گاز منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اقدامی مشترک بین شرکت گاز استان، وزارت صمت و منطقه ویژه اقتصادی است که طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد و با انجام این مهم، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر در منطقه فراهم خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه سیلوی بزرگ گرمسار نیز آماده افتتاح است، خاطرنشان کرد: مرکز کسب‌وکار دیجیتال از دیگر اقدامات ارزنده آماده بهره‌برداری است که طی دو سال گذشته تلاش خوبی برای راه‌اندازی و ایجاد زمینه مناسب برای پرورش استعدادهای استان در این مرکز صورت گرفت.

استاندار سمنان تصریح کرد: روز گذشته و در آیینی ویدئوکنفرانسی و با دستور رئیس‌جمهور، بخش سوختگی و اورژانس حوادث بیمارستان کوثر سمنان نیز افتتاح شد که مجموعه این موارد از جمله اقدامات دولت برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم در استان سمنان است.

وی افزود: در خصوص پروژه گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان، از سال ۹۸ پیگیری‌ها صورت گرفت و امروز و در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره‌برداری از این طرح هستیم که قطعاً باعث رشد و رونق و احیای بافت منطقه پایگاه پدافند هوایی خواهد شد.

آشناگر اظهار کرد: طرح راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی گاز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان یکی از اقدامات در راستای تکمیل آموزش برای استفاده از پیمانکاران و کارکنان حرفه‌ای و متخصص و ارتقای مهارت در حوزه فعالیت‌های شرکت گاز بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان گفت: با توجه به اینکه با کمبود برق مواجه هستیم، استفاده از انرژی خورشیدی اهمیت بسیار زیادی دارد که با توجه به مدت طولانی آفتابی بودن هوا در استان، مراکز اداری و دستگاه‌هایی اجرایی ما باید به سمت استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی گام بردارند؛ امروز و در راستای این مهم شاهد افتتاح نیروگاه خورشیدی شرکت گاز استان هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول