اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی، سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ظهر امروز در کارگروه جوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین‌مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

او گفت: دفاع مقدس دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیتی و سایر موارد بوده است.

سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان اضافه کرد: ظرفیت و توانمندی‌های مادی و معنوی ملت ایران با قدرت بالای بسیجی گری امام راحل (ره)، سرنوشت جنگ را به نفع ایران اسلامی تغییر داد.

شریفی بیان کرد: با شکل‌گیری فرهنگ ایثار و بسیجی، ذخیره‌ای تمام‌نشدنی برای ملت ایران و امت اسلامی در عرصه دفاع از ارزش‌ها و مقابله با تهدیدات شکل گرفت.

او گفت: یاد شهدای گران‌قدر عملیات مرصاد و معلم شهید، سردار اخلاقی را گرامی می‌داریم؛ کارگروه‌هایی ذیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان فعالیت دارند که این کارگروه نیز به مطابق انتظارات در حوزه جوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد اقدام خواهد کرد.

سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان تصریح کرد: در این جلسه، وظایف به‌صورت کامل تبیین خواهد شد و در جلسات آتی در خصوص زمان‌بندی و کیفیت و چگونگی اجرای برنامه‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

شریفی بیان کرد: دغدغه ما در این کارگروه، تمرکز و توجه به برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

او افزود: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت، یکی از مواردی است که در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می‌توان به آن پرداخت و امری بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان تصریح کرد: نگاه ما در کارگروه جوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان، فارغ از مسؤولیت اداری، یک وظیفه اعتقادی است که برابر این مهم مسؤولیم و به آن توجه خواهیم کرد.

شریفی بیان کرد: متأسفانه ورود دسته‌جمعی متولیان امر این مهم در تمام حوزه‌ها به دور از اقدامات تخصصی و ویژه، از مباحثی است که باعث بروز نقص در اجرای برنامه‌ها و کاهش کیفیت اقدامات خواهد شد.

او تصریح کرد: نیاز است تا برنامه عملیاتی کوتاه‌مدت در این کارگروه با قید مشخص کردن انتظارات از سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط و دستگاه‌های اجرایی امر، تدوین و اجرایی شود.

سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان تصریح کرد: همه باید توجه داشته باشیم که هدف ما در کارگروه تشکل‌های مردم‌نهاد و جوانان ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان، ارزشمند و مقدس بوده و مخاطب ما خاص هستند و باید تلاش کنیم تا با اقدامات مطلوب و مناسب به بخشی از اهداف ترسیم‌شده، دست یابیم.

شریفی بیان کرد: در تمام برنامه‌ها یک اصل بسیار مهم به نام تولید محتوا را در دستور کار و مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم با مشارکت تمام مؤثرین و همراهان، اقدامات مفیدی را به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۴/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول