اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کارنامه دفاع مقدس دستگاه‌های اجرایی سمنان تدوین شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان بر تدوین کارنامه دفاع مقدس دستگاه‌های اجرایی این استان تأکید کرد.

کارنامه دفاع مقدس دستگاه‌های اجرایی سمنان تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه دفاع مقدس استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان و معاندان نظام تلاش گسترده‌ای را برای تحریم انتخابات به کار گرفتند که مردم ایران با حضور حماسی خود، این توطئه‌ها را خنثی کرده و پیروز میدان شدند.

وی افزود: بالغ‌بر ۵۰ درصد مردم در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و حضور پررنگی داشتند که در شرایط شیوع کرونا، بسیار ارزشمند و در سطح جهانی اثرگذار بود و دشمنان را دچار سستی کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: مردم با انتخاب بهترین‌ها، رئیس‌جمهوری انقلابی، مصمم و مردمی را برگزیدند که ایشان ثابت کرده در هر پست و مقام و جایگاهی در کنار مردم بوده است و در دولت آینده نیز این توان، انقلابی گری و استفاده از نیروی مردمی و خلاقیت‌های عمومی، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و مردم برای ساختن و آبادانی و دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل، امید بیشتری داشته باشند.

سعدالدین افزود: ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب، وظیفه ما امروز توسط مقام معظم رهبری مشخص شده است و برای حمایت از انقلاب باید در تمامی جبهه‌ها، مردم باید مشارکت و حضور فعال داشته باشند.

وی گفت: یکی از اهداف این کارگروه این است که یک سری برنامه‌ها در راستای ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تدوین و با کمک همدیگر به اجرا دربیاید.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان اظهار کرد: برنامه‌هایی ویژه و مختص خود دستگاه‌های اجرایی و درون سازمانی است و اجرا می‌شود، اما برنامه‌هایی نیز به عنوان مشترک بین ادارات تعریف می‌شود.

سعدالدین گفت: امروز برنامه‌های دستگاهی و مشترک، توسط اعضای کارگروه اعلام، بررسی و برنامه‌ریزی در این زمینه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بخشی از اقدامات شهرستانی، استانی و برخی نیز ملی بوده و اثرات آن در سطوح مختلف منعکس می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان افزود: امروز با توجه به تمامی تبلیغات و هجمه‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، برنامه‌هایی که در نظر گرفته می‌شود باید تخصصی، ویژه، عامه‌پسند و خاص پسند باشد.

سعدالدین بیان کرد: لازم است تا در تدوین و اجرا برنامه‌های ویژه دفاع مقدس، ضمن شناسایی و ارتباط‌گیری با بازنشستگان و کارمندان جانباز، ایثارگر و خانواده شهدا که چراغ راه روشن جامعه هستند، از جوانان به‌صورت ویژه استفاده شود.

وی گفت: کارنامه دفاع مقدس استان سمنان در حال تدوین و دانشنامه دفاع مقدس نیز همین‌گونه در حال انجام است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز ضمن جمع‌بندی و جمع‌آوری اطلاعات از کارمندانی که در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، کارنامه دستگاهی دفاع مقدس را تدوین کنند که با جمع‌بندی کلی این کارنامه‌ها، بتوانیم کارنامه دفاع مقدس دستگاه‌های اجرایی استان را نیز تدوین کنیم.

سعدالدین افزود: بحث تولید محتوای فاخر در این عرصه برای کسانی که با فرهنگ دفاع مقدس و حرم اهل‌بیت (ع) آشنا نیستند، به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: استودیو ضبط برنامه و انیمیشن و تولید محتوا در پارک اقتصاد دیجیتال در نظر گرفته شده و به زودی افتتاح و از این فضا نیز برای تولید محتوای دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب استفاده می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان تأکید کرد: هر روز باید فرهنگ دفاع مقدس، مقاومت و این مسائل، در جامعه بازگو شده و نشر داده شود.

سعدالدین گفت: تلاش کنیم تا از ظرفیت پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به‌صورت ویژه استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌هایی ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده برای بازدید از پارک موزه دفاع مقدس برای آشنایی بیشتر نسل‌های امروز جامعه با ایثارگری‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس، تدوین شود.

لزوم بازگویی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

محمد امامی، مسؤول بسیج ادارات و کارکنان استان سمنان نیز گفت: ما باید برای جامعه هدف خود، فرهنگ ایثار و شهادت را بازگو کرده و این فرهنگ را به نسل‌های جدید انقلاب و همچنین آیندگان انتقال دهیم.

وی افزود: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی و مقاومت که بهترین و ناب‌ترین فرهنگ در ادامه پیروزی‌ها در راه انقلاب است، باید در جامعه صورت گیرد.

مسؤول بسیج ادارات و کارکنان استان سمنان گفت: تجارب مدیریت فرماندهی جبهه‌های دفاع مقدس، باید امروز به زمان حال نیز انتقال یابد؛ چراکه می‌تواند راهگشا و حلال بسیاری از مشکلات باشد.

امامی عنوان کرد: امروز نیز جنگ در جبهه‌های مختلف با دشمنان و معاندین نظام وجود دارد که باید آمادگی داشته باشیم و از ظرفیت‌های موجود مانند فضای مجازی استفاده کرده و با تولید محتوا و ارائه مطالب خوب، مدیریت صحنه را در دست داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ظرفیت حقیقی که دستگاه‌های اجرایی دارند از دیگر پتانسیل‌هایی است که باید در راستای موفقیت در اجرای برنامه‌ها و اهداف کارگروه دفاع مقدس به کار گرفته شود.

مسؤول بسیج ادارات و کارکنان استان سمنان بیان کرد: بالغ بر ۲۰ هزار خانوار در استان، جامعه هدف ارزشمند و تأثیرگذار برای ما هستند که نباید از این جامعه هدف گسترده و فعال، غافل شویم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول