اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نصب تابلو های هشدار در مسیر گردشگری آب‌ملخ

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طراحی، تهیه و نصب بنر و تابلوهای هشدار دهنده و ایمنی در مسیر حرکت از روستای هدف گردشگری آب‌ملخ تا چشمه تخت سلیمان در شهرستان سمیرم انجام شد.

نصب تابلو های هشدار در مسیر گردشگری آب‌ملخ

سعید سلیمانیان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: روستای هدف گردشگری آب ملخ ، چشمه و آبشار  تخت سلیمان یکی از پدیده های کم نظیر طبیعی این شهرستان است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت قرار گرفته و آن‌ها پس از حضور در روستا و طی کردن یک مسیر پیاده روی نیم ساعت به محل چشمه و آبشار که در بین بازدید‌کنندگان و مردم به  آبشار دو طبقه نیز مشهور است، رسیده و از آن دیدن  می‌کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمیرم افزود: مسیر دسترسی یک مسیر زیبا و دیدنی است که  از کنار حاشیه رودخانه و در قسمت‌هایی  از میان باغات و دیگر درختان خودرو طبیعی عبور کرده، ولی در عین حال در قسمت‌هایی کم عرض است که گردشگران بایستی در حین حرکت موارد ایمنی رعایت و با تجهیزات مورد نیاز از جمله کفش و لباس مناسب مسیر را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا در فواصل مختلف این مسیر خصوصاً مکان‌هایی که احتمال خطر وجود دارد بنرها و تابلوهای هشدار دهنده ایمنی توسط اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تهیه و با همکاری مسؤولین محلی در مکان‌های مورد نظر نصب شد.

سلیمانیان تصریح کرد: از تمام علاقه‌مندانی که به این روستا و مجموعه گردشگری تخت سلیمان سفر می‌کنند درخواست داریم تمام موارد ایمنی را چه در طول مسیر و چه در هنگام حضور در محل چشمه تخت سلیمان رعایت و از چادر زدن و توقف طولانی‌مدت و همچنین شنا کردن در حاشیه رودخانه و محله چشمه جداً پرهیز کنند.

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول