اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نجات جان سه گردشگر حادثه دیده در آب‌ملخ

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: سه گردشگر که در رودخانه آب‌ملخ ناپدید شده بودند با تلاش تیم‌های امداد و نجات نجات پیدا کردند.

نجات جان سه گردشگر حادثه دیده در آب‌ملخ

سید نورمحمد موسوی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: سه گردشگر اهل آباده شیراز که برای‌ گردش به منطقه آب‌ملخ آمده بودند در رودخانه آب‌ملخ ناپدید شدند که دو نفر خانم و یک مرد برای نجات جان یکدیگر وارد آب شده بودند و در این محل دچار حادثه شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم افزود: گروه‌های امداد و نجات هلال احمر که به تمام تجهیزات مورد نیاز مجهز هستند تمام تلاش خود را برای یافتن ناپدیدشدگان به کار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: دو تیم امداد و نجات شامل ده امدادگر به منطقه اعزام و موفق شدند این سه نفر را  طی یک عملیات جستجوی  ۷ ساعته امدادگران هلال احمر،  نجات داده و به محل امن منتقل کنند و سه گردشگر که در منطقه گردشگری آب‌ملخ دچار حادثه شده بودند را نجات دهند .

موسوی بیان کرد: دو خانم ۳۳ و ۲۸ ساله و مرد ۳۱ ساله گردشگرانی بودند اهل شهرستان آباده استان فارس که دچار حادثه شده و آب رودخانه این سه نفر را از محل تخت سلیمان در آب ملخ به پایین دست رودخانه برده بود.

منطقه گردشگری آب‌ملخ در فاصله ۶۰ کیلومتری جنوب سمیرم واقع شده است.

انتهای پیام / ۶۳۱۱۱/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول