اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم خبر داد

غرق شدن 2 برادر در رودخانه آب‌ملخ سمیرم

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: 2 جوان بروجنی در آب‌های خروشان رودخانه آب ملخ غرق شدند.

غرق شدن 2 برادر در رودخانه آب‌ملخ سمیرم

محمدعلی تاج دره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: سه جوان بروجنی که به قصد تفریح به منطقه آب ملخ سمیرم عزیمت کرده بودند دونفر از آنان دچار حادثه شدند که با تلاش نیروهای امدادی یک نفر از آنها نجات پیدا کرد و به بیمارستان سیدالشهدای سمیرم انتقال یافت.

وی اضافه کرد: اما یکی از این افراد در آب‌های خروشان آب ملخ ناپدید شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم افزود: دو روز بعد از این حادثه، برادر جوانی که غرق شده بود برای پیگیری وضعیت بدون هماهنگی با گروه‌های امداد و نجات برای پیدا کردن جسد برادرش خودش را به آب انداخت و خود نیز گرفتار امواج خروشان این رودخانه شد و جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: گروه‌های غواصی امداد و نجات پیکر بی‌جان این جوان را از آب بیرون کشیدند و هم‌اکنون نیز تلاش‌های تیم‌های امداد و نجات برای پیدا کردن جسد نخستین قربانی ادامه دارد.

تاج‌دره خاطرنشان کرد: ستاد حوادث غیرمترقبه، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان سمیرم، تیم‌های غواصی سمیرم، لنجان، دهاقان، مبارکه و بروجن در امداد‌رسانی به این حادثه مشارکت داشتند.

به گزارش فارس، منطقه گردشگری تخت سلیمان و آب ملخ یکی از مراکز گردشگری و حادثه خیز شهرستان سمیرم که در 50 کیلومتری جنوب سمیرم واقع شده است.

انتهای پیام/2301/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول