اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تشدید محدودیت‌ فعالیت اصناف در گلستان/ 8 شهر قرمز شد

براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز محدودیت فعالیت اصناف در شهرهای استان به دلیل قرمز شده هشت شهر در استان گلستان تشدید شد.

تشدید محدودیت‌ فعالیت اصناف در گلستان/ 8 شهر قرمز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان گلستان با ریاست استاندار گلستان شهر امروز برگزار شد.

بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان شهرستان‌های گنبدکاووس، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، آققلا، علی‌آبادکتول، گرگان و کردکوی در شرایط قرمز قرار دارد، شهرستان‌های بندرگز و گمیشان در شرایط زرد هستند و سایر شهرستان‌های استان گلستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

در حال حاضر بیش از ۵۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که به گفته «ابراهیم کریمی» فرماندار گنبدکاووس شرایط در این شهرستان خوب نیست و غریب به ۲۰۰ بیمار فقط در این شهرستان بستری هستند.

در این جلسه مصوب شد با توجه به اینکه جلسات ستاد ملی و استانی شنبه هر هفته تشکیل می‌شود و وزارت بهداشت جدیدترین تغییر وضعیت رنگ‌های شهرستان‌ها و استان‌ها را چهارشنبه هر هفته اعلام می‌کند، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اصناف موظف هستند بلافاصله پس از اعلام دانشگاه علوم پزشکی در خصوص وضعیت جدید شهرهای استان، نسبت به اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت فعالیت اصناف و ادارات و دستورات بهداشتی اقدام کنند.

همچنین استاندار گلستان تاکید کرد از امروز تشدید محدودیت فعالیت مشاغل در شهرهای استان با نظارت فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی شود.

استاندار گلستان در خصوص خبرهایی مبنی بر محدودیت فعالیت مشاغل مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۸ ، گفت: هیچ ابلاغی در این خصوص به استانداری گلستان نشده است.

هادی حق‌شناس بیان کرد: فقط دستورالعمل محدودیت مشاغل ابلاغ شده و باید اجرا شود.

همچنین در این جلسه مصوب شد با توجه به فصل ثبت‌نام دانش‌آموزان برای فصل تحصیلی آینده، در شهرهای قرمز فقط روزهای دوشنبه و چهارشنبه مدیر و معاون مدرسه برای ثبت‌نام دانش آموزان در مدرسه حاضر و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول