اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دانشگاه علوم پزشکی‌ گلستان در موضوع کرونا تهدید را به فرصت تبدیل کرد

استاندار گلستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی‌ گلستان در موضوع کرونا تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

دانشگاه علوم پزشکی‌ گلستان در موضوع کرونا تهدید را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: با وجود آسیب‌های بسیار زیاد کرونا به سلامتی مردم اما اقدامات وزارت بهداشت در استان گلستان در حوزه افزایش تجهیزات و تخت‌‌های بیمارستانی بسیار خوب بوده است.

استاندار گلستان با تقدیر از تلاش خبرنگاران در‌ موضوع کرونا در استان گلستان گفت: تلاش این عزیزان ستودنی بوده و جای تقدیر دارد.

حق‌شناس بیان کرد: ما هیچ کمکی را در این مدت به خبرنگاران نکردیم در حالی که در خط مقدم اطلاع‌رسانی حضور داشتند و همیشه سعی کردند با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح خود را در معرض خطر قرار دهند اما از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از شکوه انتخاباتی در گلستان، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان استان است که البته شایسته تقدیر و قدردانی است.

حق‌شناس افزود: در پیک اول شاهد فوتی‌ها و بیماران زیادی در گلستان بودیم اما به مرور در پیک‌های بعد این رقم کمتر و کمتر شد.

استاندار گلستان گفت: درحال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی در استان در حال ساخت است و این افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی موجود استان است و امیدواریم با این فعالیت سرانه تخت بیمارستانی استان به کشور برسد.

حق شناس یادآور شد: در ایام شیوع کرونا همراهی همه دستگاه‌ها، روحانیون، بسیج، نهادهای انقلابی، خیرین، سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف مردم قابل تقدیر بود.

وی ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا حتی یک ماسک هم در گلستان تولید نمی‌شد و امروز تولید کننده میلیون‌ها ماسک و همچنین مواد ضدعفونی‌کننده در استان هستیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران بدون کم و کاست همکاری داشتند و ضمن نشان دادن واقعیت اقدامات از دلهره مردم کاستند.

انتهای پیام/83004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول