اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قدردانی از تلاش رسانه‌های سمنان برای افزایش مشارکت در انتخابات

شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان با صدور بیانیه‌ای در تقدیر از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی استان تأکید کرد: تلاش‌های شما برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه ستودنی است.

قدردانی از تلاش رسانه‌های سمنان برای افزایش مشارکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان با صدور بیانیه‌ای خطاب به اهالی رسانه و فضای مجازی استان تأکید کرده است: ۲۸ خرداد، برگ زرین و پرافتخار دیگری بر کتاب قطور و درخشان مردم بی‌نظیر ایران افزود؛ ملتی که رهبر بزرگش به‌درستی، او را برتر از مردم عهد رسول‌الله (ص) نامیدند؛ ملت ایران با خلق این حماسه بزرگ دگربار ویژگی‌های والایش مانند شجاعت، غیرت، ولایتمداری، استقلال‌خواهی، استکبارستیزی، زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشید و طراحی‌های انجام‌شده برای تسلیم ملت مقاوم ایران را یک‌بار دیگر باطل کرد.

در ادامه می‌خوانیم: ۲۸ خرداد، به‌واقع پیروزی غرورآفرین ملی و شکست مفتضحانه دشمنان نظام و انقلاب است. دشمنانی که در تصور خام خود، رؤیای شکست انقلاب و ملت را از مدت‌ها پیش در سر می‌پروراندند و چنین تصور می‌کردند که نظام و مردم زیر بار فشارها و تحریم‌های خردکننده دیگر توانایی ایستادگی نخواهد داشت؛ اما فرزند خلف امام روح‌الله که مانند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به ملت خود اعتماد و اعتقاد راسخ دارد، از مدت‌ها قبل، حضور گسترده مردم در انتخابات را نوید داده و بارها اعلام کردند دشمن در شناخت وضعیت کشور و مردم شریف ایران دچار اشتباه محاسباتی است.

در ادامه آمده است: حضور مقتدرانه و دشمن‌شکنی مردم علی‌رغم حجم بالای مسائل و مشکلات، گرچه با هیچ قلم، زبان و گفتاری قابل وصف نبوده و نیست؛ اما اهالی رسانه و فضای مجازی استان سمنان با تلاش خود توانستند نقش مهمی در مشارکت حداکثری و ثبت و ضبط این زیبایی‌ها ایفا کنند.

شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان تصریح کرده است: رسانه‌ای‌های متعهد و مردمی استان سمنان نشان دادند که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند دست از امام و مقتدای خود بردارند و مشارکت حداکثری را با هر نوع نگرش و تفکری در اولویت اقدامات خود داشتند و این بسیار ارزنده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول