اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ۵۰ اکیپ عملیاتی توزیع برق سمنان در انتخابات

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برای انتخابات روز ۲۸ خردادماه، ۵۰ اکیپ اجرایی این شرکت در آماده‌باش کامل بودند و ایفای نقش کردند.

فعالیت ۵۰ اکیپ عملیاتی توزیع برق سمنان در انتخابات

سیدمحمد موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کلیه نیروهای عملیاتی و پشتیبانی شرکت توزیع برق استان سمنان در انتخابات اظهار کرد: تمامی تجهیزات و همکاران کشیک به استعداد ۱۵۰ نفر در مرکز فوریت‌های برق آماده خدمت‌رسانی بوده تا در صورت بروز اشکال یا حادثه احتمالی به‌ویژه در شعب اخذ رأی، اقدام اصلاحی به عمل آورند که مورد خاصی گزارش و حادث نشده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و تشکیل ستاد اجرایی آمادگی برگزاری انتخابات در حوزه ستادی شرکت توزیع برق استان سمنان و مدیریت‌های توزیع برق در هر شهرستان، کلیه واحدهای اتفاقات و عملیات و تعمیرات خطوط برق، در روز انتخابات با آمادگی ۱۰۰ درصدی در هشت شهرستان استان نقش‌آفرینی شایسته‌ای داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این‌که مدیر کشیک استان در حوزه ستادی مستقر و هماهنگی لازم را بین واحدها به انجام رسانده است، تصریح کرد: در هر شهرستان، مدیر کشیک و همچنین نیروهای فنی، تخصصی و پشتیبانی کشیک حضور و آمادگی کامل داشته و در راستای تأمین برق مطمئن شعب اخذ رأی، همکاری شایسته به عمل آوردند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول