اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشارکت ۵۴ درصدی مردم استان سمنان در انتخابات+ اینفوگرافیک

میزان مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات ۵۴ درصد اعلام شد.

مشارکت ۵۴ درصدی مردم استان سمنان در انتخابات+ اینفوگرافیک

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان سمنان، نتایج قطعی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان اعلام شد.

بر این اساس تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در استان سمنان، ۵۱۵ هزار و ۵۴۰ نفر بود که از این میزان ۲۸۰ هزار و ۶۲۱ نفر در انتخابات شرکت کردند.

میزان مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات ۵۴ درصد اعلام شده است؛ از این بین سیدابراهیم رئیسی با اخذ بیشترین میزان آرا حائز ۲۰۳ هزار و ۹۹۴ رأی معادل ۷۲.۷ درصد آرای مردم این استان شد.

عبدالناصر همتی نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری نیز ۱۶ هزار و ۴۶۶ رأی معادل ۵.۹ درصد آرا، محسن رضایی‌میرقائد ۱۵ هزار و ۲۸۰ رأی معادل ۵.۴ درصد آرا و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز ۱۱ هزار و ۳۹۴ رأی معادل چهار درصد آرای مردم استان سمنان را به خود اختصاص دادند.

تعداد آرای باطله در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان، به میزان ۳۳ هزار و ۴۸۷ رأی معادل ۱۲ درصد آرا اعلام شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول