اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دولت مردمی ایران قوی رفع مشکلات مردم را اولویت خود می‌داند

شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان با صدور بیانیه‌ای در قدردانی از مردم تصریح کرد: دولت مردمی ایران قوی با رفع مسائل و مشکلات مردم که آن را اولویت خود می‌داند، تلاش می‌کند تا انتظارات ملت ایران را برآورده سازد.

دولت مردمی ایران قوی رفع مشکلات مردم را اولویت خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در بیانیه شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان خطاب به مردم بابصیرت، ولایتمدار، شهیدپرور و پرافتخار استان سمنان آمده است: ۲۸ خرداد را باید روز غرور ملی نامید؛ روزی که جلوه‌گاه نصرت الهی برای ملت پرافتخار ایران اسلامی شد؛ ملتی که ۴۲ سال به پای یاری دین خدا، همه هزینه‌ها از جنگ گرفته تا انواع فشارها، توطئه‌ها و تحریم‌ها را تحمل کرده و جانانه مقاومت و ایستادگی کرده است.

در ادامه می‌خوانیم: خداوند متعال در این روز بر مبنای وعده «ان تنصرالله ینصرکم»، هدایت و یاری خود را شامل مردم ایران کرد و در حالی که همگان تصور می‌کردند ملت در یأس و ناامیدی ایران با پشت کردن به صندوق‌های رأی، رویگردانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان اعلام خواهد کرد، به یک‌باره دست هدایت الهی با توسل خالصانه مؤمنان و عنایت شهدای گران‌قدر، شامل مردم ایران شد و با عصای موسایی رهبر معظم انقلاب، رود نیل را به روی مردم ما گشود و آنان را با عبور از این پیچ خطرناک، عزیز و مقتدر ساخت.

این بیانیه می‌افزاید: مردم با حضور گسترده در انتخابات و رأی به گزینه جریان انقلاب، سید جلیل‌القدر، مرد اخلاق و ادب، معتقد به اسلام، خط امام و آرمان‌های شهدا علاوه بر نقش بر آب ساختن تمام تحلیل‌ها و نقشه‌های دشمنان به بهترین شکل به اعتماد امام خود پاسخ دادند.

شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان تأکید کرده است: این پیروزی بزرگ، امید از دست رفته را به مردم شایسته ایران بازگرداند و امیدبخش روزهایی شد که ملت غیور ایران با صفا و صمیمت، کنار یکدیگر و در کمال همکاری، پیشرفت و آبادانی ایران عزیز را به دست خادمی صالح و صادق مانند سید ابراهیم رئیسی به نظاره بنشینند.

در بخش دیگری می‌خوانیم: همه مردم ایران در خلق این حماسه شیرین به بهترین شکل نقش‌آفرینی کردند. نقش مردم مؤمن، بااخلاق و فرهنگی استان سمنان نیز در به وجود آوردن این حماسه واقعاً تحسین‌برانگیز و شایسته قدردانی فراوان است.

شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان سمنان با تبریک این پیروزی بزرگ ملی به یکایک مردم شریف و عزیز استان، از حضور آگاهانه و باشکوه شما در انتخابات و رأی به سیدابراهیم رئیسی صمیمانه تشکر و قدردانی کرده است.

در بخش دیگری می‌خوانیم: جای دارد از تمام کسانی که در خلق این رویداد بزرگ ملی نقش مستقیم داشتند، رؤسا و اعضای ستادهای سایر کاندیداهای محترم، اصحاب رسانه و خبرنگاران، فعالان فضای مجازی، هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، استاندار محترم، رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

این بیانیه افزود: همچنین از همه عزیزانی که به‌واسطه همجواری با ستادهای آیت‌الله رئیسی در طول مدت تبلیغات انتخاباتی به‌نحوی زمینه مزاحمت آنان فراهم گردید، طلب بخش و عذرخواهی داریم.

تقدیر و قدردانی ویژه را تقدیم می‌داریم به خانواده‌های معزز و معظم شهد و ایثارگران و نیز کلیه عزیزانی که در قالب معاونت‌ها، کمیته‌های تخصصی، شوراهای هماهنگی شهرستان‌ها، ستادهای مردمی در سطح استان و شهرستان‌ها نهایت همکاری را با شورا هماهنگی به عمل آوردند و زمینه تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و رأی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را فراهم آوردند.

شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در پایان ابراز امیدواری کرده که امید است با تشکیل دولت مردمی ایران قوی ضمن برطرف شدن مسائل و مشکلات شما انسان‌های فهیم و باوفا و باغیرت، استان به سطح مطلوبی از پیشرفت که شایسته آن است در سطح شهرها و روستاها دست یابد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول