اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دست‌اندرکاران انتخابات رعایت بی‌طرفی کامل را مدنظر قرار دهند

رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان سمنان گفت: مردم و نامزدها باید این احساس را داشته باشند که دست‌اندرکاران بی‌طرفی را در امر برگزاری انتخابات به‌صورت کامل رعایت کرده‌اند.

دست‌اندرکاران انتخابات رعایت بی‌طرفی کامل را مدنظر قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد مبین عصر امروز در نشستی با جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مسؤولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان شاهرود اظهار کرد: با عنایت به شرایط کرونا و بعد مسافت امکان بازدید حضوری و گفت‌وگو با بخشداران فراهم نشد؛ اما لازم می‌دانم به سهم خود از تلاش تمامی دست‌اندرکاران و مجریان امر انتخابات در فرمانداری و بخشداری‌ها قدردانی کنم.‌

وی با بیان اینکه بخشداری‌ها در امر برگزاری انتخابات در صف اصلی خدمت‌رسانی هستند، ادامه داد: بخش عمده‌ای از اقدامات مجموعه وزارت کشور برعهده همکاران ما در فرمانداری‌ها است.

مدیرکل حراست استانداری سمنان بیان کرد: از ابتدای فرآیند برگزاری تا پایان انتخابات در کنار یکدیگر و با همفکری و تعامل مدیریتی این فرآیند را به اتمام می‌رسانیم و امیدواریم ماحصل آن مورد رضای خداوند قرار گیرد.

مبین ادامه داد: دشمنان همواره از ابتدای انقلاب اسلامی به شیوه‌های گوناگون در تفکر ضربه زدن به نظام اسلامی ما هستند و هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند انقلاب به مرحله کنونی برسد.

وی گفت: اکنون دشمنان با تمام توان و با کمک گروه‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون در فضای مجازی و حقیقی و رسانه‌ها بحث تحریم انتخابات را مطرح می‌کنند و تلاش دارند با القای یأس و ناامیدی و مشارکت حداقلی به نظام آسیب برسانند.

رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت چهار رکن اصلی انتخابات ۱۴۰۰ است،‌ عنوان کرد: تأمین سلامت انتخابات یکی از اصلی‌ترین وظایفی است که بر عهده ما قرار دارد.

مبین با بیان اینکه باید مردم و نامزدها این احساس را داشته باشند که بی‌طرفی را در امر برگزاری انتخابات به‌صورت کامل رعایت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: باید دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات کشور رعایت شود تا به آرامش بعد از انتخابات کمک کند.

افزایش ۱۰ درصدی ثبت‌نام‌کنندگان شاهرودی در انتخابات

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، شاهد استقبال بسیار خوب داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و افزایش ۱۰ درصدی ثبت‌نام‌کنندگان بودیم.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه تکالیفی که بر عهده فرمانداری گذاشته شده با دقت و کیفیت توسط همکاران انجام شده است، افزود: اقداماتی که می‌توانست به افزایش کیفیت برگزاری انتخابات کمک کند، در دستور کار قرار گرفت که برخی از آن‌ها بر اساس تجربه‌های دوره‌های قبل و برخی نیز ایده‌های نو بود که در انجام این اقدامات پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شد.

وی بیان کرد: به دلیل محدودیت در تجمع، سالنی یک‌هزار نفری برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی ۲۰۰ نفر در گروه‌های کاربران، نمایندگان فرماندار و بازرسان برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بیان کرد: امید که تلاش و کوشش تمام همکاران ارجمند این فرمانداری تا روز انتخابات و پس از آن باقوت ادامه یافته و شاهد اتفاقات خوبی در شأن مردم شهرستان باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول