اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زیرساخت‌های ارتباطی ویژه انتخابات در سمنان فراهم است

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: زیرساخت‌های ارتباطی مناسب برای برگزاری انتخابات در استان سمنان فراهم است.

زیرساخت‌های ارتباطی ویژه انتخابات در سمنان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه سمنان، مجید دارایی ضمن تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی مناسب جهت برگزاری این انتخابات در استان فراهم است.

وی آمادگی مخابرات استان سمنان در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را اعلام و ابراز امیدواری کرد: در این دوره از انتخابات هم همچون دوره‌های گذشته، شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

مدیر مخابرات منطقه سمنان خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان فراهم است.

در این جلسه در مورد اخذ تدابیر لازم جهت پوشش‌دهی مناسب ارتباطی در تمام نقاط استان سمنان، بررسی و تست تجهیزات مخابراتی، چگونگی استقرار اکیپ‌های فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز بحران ارتباطی بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول