اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

صحنه انتخابات یکی از میدان‌های مبارزه با دشمنان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: صحنه انتخابات یکی از میدان‌های مبارزه است که حضور در آن برای تعیین سرنوشت کشور و روش اداره آن ضروری است.

صحنه انتخابات یکی از میدان‌های مبارزه با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر امروز در همایش «حس پروانگی» که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) ویژه متحولین حجاب و عفاف و رأی اولی‌ها با حضور دختران جوان در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سال‌های جوانی، دوران طلایی زندگی هر انسانی است که مسیر حرکت و شخصیت اجتماعی فرد شکل می‌گیرد.

وی افزود: این در حالی است که برخی از جوانان ترکش‌خورده تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان هستند و از مسیر اخلاق، ایمان و ارزشی بودن فاصله می‌گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: برخی از جوانان در مسیر نورانی شهدا، انقلاب و ارزش‌های متعالی انسان حرکت و نسبت به انقلاب و ارزش‌ها معرفت و بصیرت پیدا می‌کنند.

سلامی گفت: شما جوانان در ترویج رزق معنوی در جامعه مشارکت دارید، همانند رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس و در میدان‌های سخت مبارزه و جهاد با دشمنان ایستادند و پیروز شدند.

وی افزود: سلاح رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایمان به خدا، معنویت و روحیه حماسی، تفکر انقلابی، کار جهادی و تبعیت از امام راحل و ولایت بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان خاطرنشان کرد: ترویج ارزش‌های انقلاب به جامعه نشاط انقلابی و به جوانان هویت ارزشی می‌دهد و آینده انقلاب را بیمه خواهد کرد.

سلامی ادامه داد: هرگاه انسان خود را در میدان‌های انقلاب ببیند و آماده فداکاری و جهاد برای انقلاب باشد، مجاهد فی سبیل الله است.

وی خاطرنشان کرد: زنان فداکار جامعه ما از ابتدای به ثمر نشستن انقلاب در خود احساس وظیفه کردند که از انقلاب و دستاوردهای آن نگهداری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان این‌که زنان در تمام میدان‌ها حضور داشتند که منشأ خدمات فراوان بودند، عنوان کرد: زنان در دوران جنگ نقش‌آفرین و تعیین‌کننده بودند؛ نقش‌هایی چون بسیج کردن مردم، بصیرت‌افزایی در جامعه، خدمات اجتماعی و خدمت به محرومان و پشتیبانی از جنگ در همه ابعاد ازجمله نقش‌های آنان بود.

سلامی گفت: حضور در صحنه انتخابات یکی از میدان‌های مبارزه است که پیش رو داریم و حضور در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور و روش اداره آن مهم و ضروری است.

وی با بیان این‌که اصل و اصول برای ما اسلام است، افزود: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت همه انبیا و اولیای الهی، ثمره قیام عاشورا در قرن حاضر و ثمره مجاهدت‌های امام راحل و یارانش بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، اسلام و حکومت اسلامی بعد از قرن‌ها زنده شد و در متن زندگی مردم و جامعه قرار گرفت و هرچه حضور ما برای انقلاب بیشتر باشد، به نفع مردم و کشور خواهد بود و با بهترین انتخاب، انقلاب اسلامی در مسیر هموارتری به مردم و جامعه خدمت خواهد کرد.

این همایش به همت دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول