اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فعالیت ۳۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان رودان

فرماندار رودان گفت: بیش از ۳۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان رودان را ساماندهی خواهند کرد.

فعالیت ۳۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان رودان

مصطفی غلامپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان با بیان اینکه جمعیت این شهرستان قریب به ۱۳۵ هزار نفر است افزود: ۸۱ هزار نفر در رودان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۶۰ نفر برای ورود به شورای چهار شهر این شهرستان داوطلب شده بودند از ثبت نام ۳۷۴ نفر دیگر نیز برای کرسی های شورای های اسلامی روستایی این شهرستان خبر داد.

غلامپور ادامه داد: از میان ۶۰ داوطلب ثبت نامی شوراهای اسلامی شهر های رودان، بیکاه، زیارتعلی و بالاشهر جغین، ۴۸ کاندیدای نهایی مشخص شده که آگهی اسامی آنها از سوی فرمانداری رودان انتشار یافته است.

وی اظهار داشت: شرایط برای برگزاری  انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان آماده است و این انتخابات در ۱۳۴ شعبه اخذ رای شامل ۹۲ شعبه ثابت و ۴۲ شعبه سیار برگزار خواهد شد.

فرماندار رودان بیان داشت: مردم رودان را به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت می‌کنم و خواستارم در این صحنه عظیم و سرنوشت ساز ملی حضور پرشور داشته باشند.

وی گفت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود، مهم‌ترین نماد مردم سالاری است.
غلامپور با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم در آن بیان کرد: مشارکت در انتخابات علاوه بر جنبه‌های اجتماعی، گامی در راستای مطالبه و دفاع از حق مسلمی است که هر هموطن دارد و به همین دلیل مشارکت در انتخابات ضروری است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول